داور بازی اشتباه کرد / گل نساجی خطا بود

داور بازی اشتباه کرد / گل نساجی خطا بود

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیمش با تیم نساجی مازندران با اشاره به اینکه گلی که خوردیم ۱۰۰ درصد خطا بود و داور اشتباه کرد چون بازیکن حریف روی مدافع ما خراب شد و ما گل خوردیم، افزود: بیژن حیدری امروز بد داوری کرد و نکته تاریک این بازی بود.

وی با بیان اینکه حیدری روی صحنه گل نساجی اشتباه ۱۰۰ درصدی داشت و یک خطای پنالتی روی شیمبا نگرفت، افزود: ما یک گل دریافت کردیم که قطعاً خطا بود، دو پنالتی برایمان نگرفتند و در این بازی یک گل و یک اشتباه نتیجه را برمی‌گرداند.

نکونام گفت: ما نتوانستیم امروز بازی را ببریم. یکی از عواملی که بازدارنده بود، داور بود. بخاطر صحنه‌های اخراج، دو تا صحنه پنالتی ۱۰۰ درصد و گل خطایی که خوردیم داور مانع از پیروزی ما شد. ما اصلاً به حریف موقعیت ندادیم. تیم ما خوب بازی می‌کرد. نمی دانم چطور روی گل نساجی خطا گرفته نشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: ما می‌دانستیم که از چه نقاطی می‌توانیم به تیم مهمان ضربه بزنیم و برای بردن بازی کاملاً برنامه داشتیم. ما می‌توانستیم بازی را در نیمه اول ۲ بر صفر کنیم که نتوانستیم استفاده کنیم که گلر تیم نساجی نیز یکی دو واکنش داشت.

وی عنوان کرد: امروز مانند بازی با تراکتور بدشانسی آوردیم و روز بردن ما نبود. ما موقعیت خلق کردیم و بازی در اختیار ما بود و خوب بازی کردیم اما نساجی برای مساوی آمده بود و به خواسته شأن رسید؛ البته واقعیت این است که آنها خوب و جون دار بازی کردند.

نکونام درباره بازیکنان غایب تیمش گفت: ما موسی کولیبالی را از دست دادیم و شیمبا را با زحمت زیاد به این بازی رساندیم و امید است که کولیبالی و سایر بازیکنان را به بازی‌های بعدی برسانیم ولی شرایط تیمی ما از لحاظ مصدومیت اصلاً خوب نیست.

منبع : مهر