دبیر: هر کسی جای من بیاید باید همین راه را برود

دبیر: هر کسی جای من بیاید باید همین راه را برود

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم‌های کلی کشتی گفت: روز اولی که به فدراسیون آمدم قراری گذاشتم تا همه تلاش کنیم حال کشتی خوب شود و به روزهای خوبش بازگردد. بخواهیم قهرمان شویم در همه ابعاد کشتی باید قوی شویم و فقط کشتی گیر خوب نمی‌تواند قهرمانی بیاورد.

وی خطاب به وزیر ورزش گفت: شما را از بچگی که به محل ما می‌آمدید یادم هست. ورزشکار باید بداند بدون ریاضت قهرمان المپیک نمی‌شود. قهرمانی در شرایطی به دست می‌آید که از لذت‌های زودگذر بگذرند. لذت طلای المپیک ماندگارتر است. امیدوارم این را جا بیندازیم. یک طرف قضیه ما هستیم فدراسیون آرامش و آسایش را برای تیم‌های ملی مهیا کند و هیچ استرسی به کشتی گیر منتقل نشود.

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: ما نزدیک ۳۰۰ قهرمان جهان و المپیک داریم. فدراسیون کشتی زیرمجموعه وزارت ورزش است، اما خود کشتی از وزارت ورزش بزرگ‌تر است. من هم یک بخشی را مدیریت می‌کنم. کره و ژاپن و آمریکا و انگلیس روی تکواندو و جودو، بسکتبال و فوتبال تعصب دارند. کشتی ورزش صادراتی ماست. همه ما یا خودمان کشتی گرفتیم یا خاطره داریم.

دبیر در پایان خطاب به وزیر ورزش گفت: آقای وزیر ما از شما حمایت می‌خواهیم، بنا و مربیان ما هم اکنون اینجا هستند. کادر آزاد و فرنگی ما بسیار خوب عمل کرده و تمام فکر و ذکر ما المپیک پاریس است. تیم چهارم فرنگی و تیم دوم آزاد را به قهرمانی آسیا فرستادیم و دیدید چند طلا گرفتیم. هر کسی هم جای من بیاید باید این راه را برود. برنامه ما مشخص است و نوشته‌ایم چند طلا می‌گیریم.

منبع : مهر