دروازه‌بان بلژیکی در 28 سالگی مغلوب سرطان شد

دروازه‌بان بلژیکی در 28 سالگی مغلوب سرطان شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میگل فن‌دام دروازه‌بان تیم فوتبال سِرکل بروژ بلژیک پس از پنج سال و نیم دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان خون، سرانجام تسلیم این بیماری شد و در سن 28 سالگی جان خود را از دست داد. او پیش از این در دو نوبت موفق شده بود بر این بیماری غلبه کند، اما در سپتامبر 2020 اعلام کرد که برای سومین بار بیماری‌اش عود کرده است که این بار غیرقابل درمان بود. فن‌دام که تمام دوران فوتبالی‌اش را در تیم سرکل بروژ، تیم زادگاهش که در حال حاضر در ژوپیلرلیگ بلژیک حضور دارد، سپری کرد، در ماه مِی 2021 صاحب دختری به نام کامیل شده بود.

کایانا دوبلار همسر این دروازه‌بان بلژیکی با انتشار پستی احساسی در «اینستاگرام» نوشت: «عزیزترین عزیز ما، بابا دیشب برای آخرین مسابقه خود رفت، مسابقه‌ای که دیگر نمی‌توان در آن پیروز شد. تو خیلی آهسته ما را ترک کردی، با این حال دوباره این کار را به روش خودت انجام دادی… خیلی قوی! تو مثل شیر جنگیدی. ما بابت شخصیتی که داشتی از تو بسیار سپاسگزاریم. تو الگویی برای خیلی از آدم‌ها هستی».

در ادامه پیام او آمده است: «تو به من فهماندی که چیزی به نام تسلیم شدن وجود ندارد، حتی اگر تنها یک امید کوچک برای موفقیت وجود داشته باشد، تو بارها و بارها بر این بیماری غلبه کردی. حالا استراحت کن عزیزم، اکنون از هر دردی رهایی یافته‌ای. ما دوست داریم تو را ببینیم. دو دخترت (اشاره به خودش و دخترش) تو را به آغوش می‌فشارند. بعداً تو را می‌بینیم».

فوتبال ,

انتهای پیام/

منبع : تسنیم