دستور رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایتالیا برای قضاوت علیه یوونتوس و حمایت از لاتزیو!

دستور رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایتالیا برای قضاوت علیه یوونتوس و حمایت از لاتزیو!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنجالی که در فوتبال ایتالیا به خاطر افشای جزئیاتی جدید درباره ابعاد ماجرا کالچوپولی به راه افتاده، سرو صدای زیادی به همراه داشته است.

در ادامه انتشار مکالمات شنود شده از مدیران فوتبال ایتالیا در سال‌های منتهی به برملا شدن رسوایی کالچوپولی، اکنون محتوای یک تماس جنجالی از فرانکو کارارو رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایتالیا مربوط به سال 2006 شده است که در آن او علناً دستور جانبداری از حریف یوونتوس را به رئیس کمیته داوران می‌دهد.

در افشاگری جدید که در برنامه ریپورت شبکه رای ۳ ایتالیا صورت گرفته، کارارو اظهاراتی را عنوان می‌کند که با کلیات ماجرای کالچوپولی تناقض دارد.

در مکالمه شنود شده کارارو با برگامو، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایتالیا به رئیس پیشین کمیته داوران این کشور درباره قضاوت بازی قریب‌الوقوع تیم‌های اینتر و یوونتوس می‌گوید: “به داورانت بگو در مورد صحنه‌های مشکوک و آنهایی که تردید دارند، به نفع یوونتوس سوت نزنند. ببین! اگر داور پیرلوئیجی کولینا باشد که مشکلی نیست، چون اگر او اشتباهی هم مرتکب شود، هیچ‌کسی چیزی نخواهد گفت. اگر رودومونتی بود، چون سابقه خوبی ندارد …… اوه خدای من …. اگر رودومونتی اشتباهی را علیه اینتر مرتکب شود، همه چیز به هم خواهد ریخت.”

بعد از این تماس گویا پائولو برگامو با پاسکواله رودومونتی تماس می‌گیرد و سفارش کارارو را به او منتقل می‌کند. او به رودومونتی می‌گوید: “بین دو تیم 15 امتیاز اختلاف است. اگر برای سوت زدن درباره یک صحنه شک داشتی، به من اعتماد کن و به فکر تیمی باش که در جدول پایین‌تر است.”

دربی ایتالیا با قضاوت پاسکواله رودومونتی برگزار شد و در حالی با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت که بیانکونری در آن ۲ بر صفر پیش بود و فرانچسکو تولدو دروازه‌بان اینتر به طرزی عجیب از مواجه شدن با کارت قرمز داور گریخت.

در یکی دیگر از تماس‌های شنود شده، کارارو علناً به برگامو توصیه می‌کند هوای لاتزیویی که در چند بازی اخیرش از اشتباهات داور ضربه خورده را داشته باشد. او می‌گوید: “یکشنبه لاتزیو در میلان بازی دارد. بازی سختی است و باید به آنها دست یاری بدهیم.”

کارارو در تماسی دیگر سفارشش به برگامو را به اطلاع شخصی دیگر می‌رساند و به او می‌گوید: “لاتزیو در چند بازی اخیرش از تصمیمات ناعادلانه ضربه خورده است. آنها در رُم بازی کردند و یک پنالتی واضح برای‌شان گرفته نشد. به برگامو گفته‌ام هوای‌شان را داشته باشند. لطفاً مراقب باش.”

انتهای پیام/