دشمنان تحلیل درستی از وضعیت داخلی ایران ندارند

دشمنان تحلیل درستی از وضعیت داخلی ایران ندارند

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره راهکارهای مقابله با هویت‌زدایی از انقلاب اسلامی، اظهار داشت: هویت انقلاب اسلامی، شامل موارد مهمی مانند عدالت محوری و عدم تبعیض و ویژه خواری است.

وی بیان کرد: کسانی که به دنبال حفظ ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی هستند و می‌خواهند با افراد و جریان‌هایی که از انقلاب هویت زدایی می‌کنند مقابله کنند، باید در عمل با بی عدالتی، تبعیض و ویژه خواری مبارزه کنند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر ما به صورت جدی و در راستای گسترش عدالت، رفع تبعیض و توزیع عادلانه امکانات قدم برداریم، همان اهداف انقلاب اسلامی در عمل پیاده و نهادینه می‌شود.

نقدعلی تاکید کرد: همه ما باید به اصول ناب انقلاب اسلامی پایبند باشیم و اگر در مقابل این مبانی کوتاه بیاییم، با دست خودمان انقلاب را از هویت تهی کردیم.

وی با بیان اینکه همه ما باید مراقب باشیم تا مکتب امام خمینی (ره) تحریف نشود، ادامه داد: مکتب امام راحل توسعه عدالت، رفع تبعیض و خدمت به محرومان بود و توجه به این مسائل از هویت زدایی از نظام و انقلاب جلوگیری می‌کند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حربه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برای هویت‌زدایی از انقلاب، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران همه تلاش خود را انجام می‌دهند تا مردم را نسبت به آینده کشور ناامید کنند و می‌خواهند بین مردم و مسئولان فاصله بیندازند.

نقدعلی درباره علت محاسبات پی در پی غلط دشمنان ایران، بیان کرد: دشمنان تحلیل درست و دقیقی از وضعیت داخلی ایران و مردم ما ندارند و تصور می‌کنند که مردم در مقابل مسئولان می‌ایستند، این در حالی است که ملت ایران به حربه‌های دشمنان توجه نمی‌کنند، فریب آنان را نمی‌خورند و استقلال و آزادی کشور را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنند.

منبع : مهر