دشمنان جیب مشاوران ایرانیِ خائن را پُر می‌کنند

دشمنان جیب مشاوران ایرانیِ خائن را پُر می‌کنند

محسن زنگنه در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه تعدادی از مشاوران ایرانیِ خائن در شکل دادن به محاسبات غلط دشمنان نقش دارند، اظهار داشت: مشخص است که این افراد محاسبات دقیقی از وضعیت ایران ندارند.

رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب در مجلس ادامه داد: اگر مشاوران ایرانیِ خائن اطلاعات درست به دشمنان انقلاب اسلامی می‌دادند، قطعاً به عنوان مشاور دشمنان جمهوری اسلامی ایران انتخاب نمی‌شدند. گزارش این مشاوران از وضعیت ایران باید دروغین و مبتنی بر منفی‌بافی باشد تا بتوانند از بیگانگان پول بگیرند.

وی بیان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال کسانی می‌گردند که آنان را مورد تکریم قرار دهند و در راستای منافع آنان صحبت کنند. به همین دلیل مشاوران ایرانیِ خائن اطلاعات دقیقی از اوضاع جمهوری اسلامی ایران به دشمنان کشورمان به ویژه آمریکا نمی‌دهند و اظهاراتی را مطرح می‌کنند که برای بیگانگان خوشایند باشد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر، مشاوران ایرانیِ خائن بصیرت و آگاهی لازم را ندارند. این افراد درک، فهم و برداشت درستی از وضعیت کشورمان ندارند و به همین دلیل مشاوره‌های آنان به دشمنان راه به جایی نمی‌برد و دشمنان را دچار خطای محاسباتی می‌کنند.

رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب در مجلس تأکید کرد: مشاوران ایرانیِ خائن به دنبال منافع شخصی و مالی خودشان هستند. معمولاً در خارج از کشور جیب این افراد را پُر می‌کنند و به همین دلیل آنان به ایران خیانت می‌کنند.

وی اظهار داشت: نگاه مشاوران ایرانیِ خائن به مسائل کشور سطحی است، آنان نمی‌توانند عمق حرکت مردم ایران و حضور آنان در صحنه را درک کنند و در نظام تحقیق و درک مسائل داخلی ایران فهم درستی ندارند.

منبع : مهر