دعوت ۲ کشتی گیر و یک مربی قمی به اردوی تیم ملی فرنگی جوانان

دعوت ۲ کشتی گیر و یک مربی قمی به اردوی تیم ملی فرنگی جوانان

هادی علیایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۳ فرنگی کار از قم در هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی که در تهران برگزار می‌شود حضور خواهند داشت که شامل ۲ کشتی گیر و یک مربی است.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: مرحله هشتم اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به منظور شرکت در مسابقات جهانی در کشور بلغارستان پنجشنبه هفته جاری در کمپ تیم‌های ملی کشتی آغاز شده و پنجم مرداد پایان می‌یابد.

وی ابراز داشت: مهدی جواهری در وزن ۵۵ کیلوگرم نخستین کشتی گیر فرنگی کار دعوت شده از استان قم به اردوی تیم ملی جوانان است که در اردوهای گذشته نیز حضور داشته است.

رئیس هیئت کشتی استان گیلان گفت: امیر عبدی دیگر فرنگی کار قمی است که در وزن ۷۲ کیلوگرم در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران حضور خواهد یافت.

علیایی یادآور شد: مهدی علیزاده پورنیا از مربیان جوان و سازنده استان قم نیز به عنوان مربی در هشتمین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران حضور خواهد یافت.

وی افزود: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان هفته آخر مرداد ماه امسال در شهر صوفیه پایتخت کشور بلغارستان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه کشتی فرنگی قم در سال‌های گذشته آمار مناسبی از معرفی ورزشکاران به اردوهای تیم‌های ملی داشته است، افزود: هم اکنون نیز در کشتی فرنگی، نمایندگانی از استان قم در تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران از رده‌های نونهالان تا بزرگسالان حضور دارند.

منبع : مهر