دومین شهر مقاوم دفاع مقدس مستحق بالاترین خدمات درمانی است

دومین شهر مقاوم دفاع مقدس مستحق بالاترین خدمات درمانی است

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار حیدری بعد از ظهر امروز شنبه در حاشیه افتتاح کلینیک بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب اظهار کرد: با همت دولت سیزدهم و وزارت بهداشت و درمان و گسترش واکسیناسیون کرونا، بیماری کرونا در کشور به خوبی مهار و کنترل شده است.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته به طور قطع در یک یا ۲ ماه آینده وضعیت مناسب‌تری از نظر بهداشت و سلامت عمومی در حوزه واکسیناسیون کرونا خواهیم داشت.

نماینده مردم سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از وزیر بهداشت به خاطر توجه ویژه به واکسیناسیون کرونا در کشور بسیار سپاسگزاریم و از زمان شروع به کار آقای عین اللهی حرکت جهادی و انقلابی خوبی در جهت مهار ویروس کرونا انجام شده است.

وی ادامه داد: کلینیک تخصصی شهرستان گیلانغرب با اعتبار ۹ میلیارد تومان امروز به بهره برداری رسید و اکثر بخش‌های این کلینیک تجهیز شده و بخش‌های دیگر به زودی توسط دانشگاه و وزارت بهداشت تجهیز خواهد شد.

حیدری خاطرنشان کرد: شهرستان گیلانغرب یکی از شهرستان‌هایی است که در دوران دفاع مقدس و در دفاع از آب و خاک و کیان این مرز و بوم زبانزد خاص و عام است و مردم این شهرستان مستحق بالاترین خدمات بهداشتی و درمانی است و در این راستا دانشگاه علوم پزشکی حرکت خوبی انجام داده و امیدوارم این حرکت تکمیل شود.

منبع : مهر