دو گزینه خروج از پرسپولیس مشخص شدند/ پیشنهاد سرمربی به کاپیتان

دو گزینه خروج از پرسپولیس مشخص شدند/ پیشنهاد سرمربی به کاپیتان

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس طی درخواست رسمی از یحیی گل محمدی خواست تا تکلیف تمدید قرارداد بازیکنان مد نظر خود را روشن کند. رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای اینکه فشاری را از جانب هواداران برای حفظ بازیکنان در پایان فصل احساس نکند از سرمربی تیم خواست تا تکلیف تمدیدی‌ها را مشخص کند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت نیز اسامی بازیکنان مورد نظر خود برای تمدید قرارداد را داده است که در بین آنها دیگر فرصتی به بازیکنانی که خودش باعث پوشیدن پیراهن پرسپولیس شد، نخواهد داد.

رضا اسدی هافبک گران قیمت پرسپولیس نخستین گزینه یحیی گل محمدی برای ترک این تیم است و او به طور قطع در جمع سرخپوشان باقی نخواهد ماند. همچنین مهدی مهدی خانی با وجود عملکرد قابل قبول در تمرینات به دلیل مصدومیت‌ها و همچنین ترافیک در خط میانی دومین گزینه یحیی برای حضور در لیست مازاد این تیم محسوب می‌شود.

دو گزینه خروج از پرسپولیس مشخص شدند/ پیشنهاد سرمربی به کاپیتان

سومین بازیکن که گل محمدی قصد دارد با احترام ویژه با او برخورد کند کاپیتان چند سال اخیر پرسپولیس است. سیدجلال حسینی که در پنج قهرمانی متوالی گذشته این تیم جام را بالای سر برده است جایی در لیست سال آینده سرخ‌ها ندارد اما گل محمدی هرگونه تصمیم‌گیری را به عهده او خواهد گذاشت تا شخصا درباره ادامه حضورش در پرسپولیس تصمیم بگیرد.

سرمربی پرسپولیس تصمیم دارد پیشنهاد حضور سید جلال در قامت مربی را به او بدهد تا از تجربیات او استفاده کند.

لیست مازاد گل محمدی در حالی به روز رسانی می‌شود که اشتباهات تکراری فردی بعضی از بازیکنان نظیر حامد لک دیگر برای او توجیه ندارد و احتمال اینکه امثال وی تا پایان فصل نتوانند نقاط ضعف خود را پوشش دهند و به لیست خروج پرسپولیس اضافه شوند هم وجود دارد.

منبع : مهر