دپوی 34هزار خودرو در کارخانجات خودروسازی بم/ گمرک اجازه ترخیص نمی‌دهد + فیلم و عکس

دپوی 34هزار خودرو در کارخانجات خودروسازی بم/ گمرک اجازه ترخیص نمی‌دهد + فیلم و عکس

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان صبح امروز در حاشیه بازدید از کارخانجات بم در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید امروز از کارخانجات خودروسازی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم در ارتباط با دپوی تعداد زیادی خودرو در این کارخانجات اظهار داشت: در ارتباط با دپوی این خودروها، مشکل از شرکت‌های خودروسازی نیست.

وی با اشاره به اینکه قطعات این خودروها وارداتی است، بیان کرد: زمانی که قطعات این خودروها می‌خواهد به کشور وارد شود باید اسناد ‌و اوراق لازم توسط این شرکت‌ها تحویل گمرک شود.

استاندار کرمان ادامه داد: برخی از این شرکت‌ها این اسناد و اوراق را دیرتر ارائه کردند و اسناد و اوراق برخی از این قطعات هنوز تحویل گمرک نشده است و به همین دلیل گمرک اجازه خروج این خودروها را از منطقه نمی‌دهد.

وی با اشاره به صحبتی که امروز با رئیس‌کل گمرکات کشور شد، گفت: مقرر شد به‌نسبتی که قطعات خودروها هنوز ارائه نشده و بلاتکلیف هستند، به همان اندازه خودرو توسط گمرک به‌عنوان ضمانت نگه داشته شود و بقیه را خارج کنند.

فداکار بیان کرد: ۳۰ هزار خودرو از یکی از شرکت‌های خودروسازی و چهار هزار از یکی دیگر از شرکت‌ها دپو شده است که امیدواریم هرچه سریع‌تر مشکل آنها حل شود.

انتهای پیام/۵۱۱/+

منبع : تسنیم