دیدار با لبنان اهمیت زیادی دارد/ برای پیروزی همه پشت هم هستیم

دیدار با لبنان اهمیت زیادی دارد/ برای پیروزی همه پشت هم هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار مرحله نهایی انتخابی جام جهانی از ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۹ فروردین در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به مصاف تیم ملی لبنان خواهد رفت.

سیدمجید حسینی در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: بازی فردا با لبنان برای ما اهمیت زیادی دارد، چون می‌خواهیم برنده باشیم. آخرین بازی مرحله انتخابی جام جهانی است که اهمیت فراوان دارد.

مدافع تیم ملی ایران تاکید کرد: همانطور که سرمربی تیم ملی ایران گفت نتوانستیم در بازی قبلی نتیجه خوبی مقابل کره بگیریم؛ با این وجود می‌خواهیم فردا یک بازی منسجم و خوب را با همه تاکتیک‌ها پیاده کنیم.

وی درباره شناخت از تیم ملی لبنان تصریح کرد: همه بازی‌ها را آنالیز کردیم و امشب هم همین اتفاق می‌افتد و نقاط قوت و ضعف حریف به ما گفته خواهد شد. امیدوارم در بازی با لبنان منسجم و خوب باشیم.

مجید حسینی تاکید کرد: همه پشت هم بودیم و امیدوارم باز هم این اتفاق بیفتد، چون یک دوره‌ای بود که هیچکس امید نداشت تیم ملی حتی از مرحله مقدماتی قبلی صعود کند، ولی ما با قدرت از آن عبور کردیم. این اتفاق خیلی خوبی است و قبلاً رخ نداده بود. امیدوارم مرحله انتخابی را با برد تمام کنیم و برای جام جهانی قطر آماده شویم.

منبع : مهر