دیدار مردم آذربایجان شرقی با مقام معظم رهبری مجازی برگزار می شود

دیدار مردم آذربایجان شرقی با مقام معظم رهبری مجازی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن استوارآذر اظهار داشت: از ۱۷ سال پیش همزمان با قیام تاریخی مردم تبریز علیه حکومت سمتشاهی دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب آغاز شده و هر سال این دیدار برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال هفدهمین دوره برگزاری این دیدار است ولی با توجه به شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از تجمعات این دیدار به صورت مجازی و از طریق ویدئوکنفرانس در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار می‌شود.

استوارآذر خاطرنشان کرد: این مراسم با رعایت پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت تمام جوانب احتیاطی و فاصله‌گذاری اجتماعی با حضور خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس، روحانیون، جانبازان، دانشجویان و جمعی از اهالی ولایت مدار تبریز برگزار می‌شود.

مسؤول ستاد برگزاری دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری، گفت: برای رعایت بیشتر قوانین ستاد ملی مقابله با کرونا هر فرد با فاصله دو متری از همدیگر نشسته و به بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری گوش فرا می‌دهند.

وی ادامه داد: مراسم دیدار به صورت رسمی صبح ۲۸ بهمن با جمع‌خوانی قرآن کریم و نواختن سرود مقدس جمهوری اسلامی شروع می‌شود و سپس حجت‌الاسلام آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های استانی پرداخته و سپس فرمایشات مقام معظم رهبری را با جان و دل خواهیم شنید.

منبع : مهر