دیدار وزیر ورزش با مدیران باشگاه پیکان

دیدار وزیر ورزش با مدیران باشگاه پیکان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، حمید سجادی در یکی از آخرین برنامه‌های کاری خود در سال ۱۴۰۰ در مجموعه بزرگ ایران خودرو حضور یافت و با مدیران این شرکت خودروسازی و همچنین مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان دیدار کرد.

در این نشست صمیمانه که با حضور سجادی وزیر ورزش، مهدی خطیبی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، امیر عطابخش مدیرعامل، محمدعلی طاهری قائم مقام و اسحاق اینانلو نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پیکان برگزار شد، درباره گسترش امکانات ورزشی و ساخت و ساز اماکن ورزشی بحث و تبادل نظر شد.

همچنین توجه به زیر ساخت‌ها و ساخت اماکن ورزشی جدید در دستور کار گروه صنعتی ایران خودرو قرار گرفت و در آینده‌ای نزدیک با رهنمودهای وزارت ورزش شاهد رشد فضاهای ورزشی توسط مجموعه ایران خودرو خواهیم بود؛ اقدامی که در راستای بالاتر رفتن سرانه ورزشی کل کشور صورت خواهد گرفت و مجموعه ایران خودرو و باشگاه پیکان در این خصوص پیش قدم شدند.

همچنین در نشست روز شنبه، مدیران باشگاه پیکان به برخی موانعی که نهادهای زیر مجموعه دیگر وزارتخانه‌ها برای باشگاه‌ها به وجود آورده‌اند و مانع از سهولت در باشگاه‌داری شده، اشاره کردند که وزیر ورزش و جوانان قول پیگیری این موضوع را از دستگاه‌های مربوطه داد.

این مساله با ارتباط سه جانبه میان وزارت ورزش، وزارت اقتصاد و دارایی و وزارت کار و رفاه اجتماعی حل خواهد شد و می‌تواند به کاهش مشکلات موجود در باشگاه‌های حرفه‌ای ورزش کشور کمک کند.

منبع : مهر