ذوب‌آهن قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال زنان شد 

ذوب‌آهن قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال زنان شد 

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (پنجشنبه) با پنج دیدار در شهرهای تهران، یزد، فارس، کاشان و ورامین پیگیری می‌شود.

در حساس‌ترین دیدار این هفته تیم‌های سایپا تهران و ذوب‌آهن اصفهان که با هشت برد و ۲۳ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم جدول قرار داشتند، در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان فریبا صادقی سرمربی ذوب‌آهن در این بازی سه بر یک به پیروزی رسیدند تا علاوه بر کسب نهمین برد متوالی خود در لیگ برتر زنان، عنوان قهرمانی نیم فصل این رقابت‌ها را بدون شکست از آن خود کنند.

رقابت دو تیم در ست نخست بسیار پایاپای پیش رفت و در نهایت سایپا ۲۹ بر ۲۷ به پیروزی رسید. در ست دوم تیم ذوب‌آهن چهار امتیاز نخست مسابقه را از آن خود کرد، اما سایپا با سرویس‌های هدفمند در امتیاز ۱۴ با ذوب‌آهن برابر شد. در نهایت این ست جذاب و دیدنی ۲۵ بر ۲۳ به سود ذوب‌آهن به پایان رسید تا دو تیم یک بر یک برابر شوند.

در ست سوم شاگردان فریبا صادقی در تیم ذوب‌آهن ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند و در ست چهارم نیز به رغم هفت امتیاز اختلاف با سایپا، در نهایت ۲۷ بر ۲۵ فاتح میدان شدند تا سه بر یک پیروز شوند.

«الساندرا کمپدلی» گزینه اصلی سکان‌داری تیم ملی والیبال زنان ایران به منظور آشنایی هر چه بیشتر با سطح لیگ برتر زنان به صورت زنده این دیدار را تماشا کرد.

همچنین فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون و میترا شعبانیان و پدیده بلوری‌زاده سرمربی تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان دختر تماشاگر این مسابقه در خانه والیبال تهران بودند.

پرافتخارترین تیم لیگ برتر زنان (ذوب‌آهن اصفهان) عملکرد بسیار خوبی در دور رفت لیگ برتر زنان داشت و در ۶ مسابقه سه بر صفر به پیروزی رسید، در دو مسابقه سه بر یک و تنها در یک دیدار سه بر دو فاتح میدان شد تا از ۲۷ امتیاز ممکن دور رفت، ۲۶ امتیاز را به دست آورد.

تیم سایپا نیز با هشت برد، یک شکست، ۲۳ امتیاز و کسب رتبه دوم به کار خود در دور رفت لیگ برتر زنان پایان داد.

لیلی توکلی، زهرا گلابیان و منیژه صادقی تیم نظارتی این مسابقه بودند که به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر ویژه و ناظر داوری ایفای نقش کردند.

زهرا شیری و مرضیه ابراهیم‌زاده داوران اول و دوم این دیدار بودند که به مدت دو ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید.

این مسابقه که از به صورت مستقیم با گزارش علی شاکری از کانال آپارات فدراسیون والیبال پخش شد، رکورد ۵۰۹ تماشاگر مجازی را در لیگ برتر زنان ثبت کرد.

منبع : مهر