ذوب آهن بدون توجه به حواشی روی دیدار دوم نیمه نهایی متمرکز است

ذوب آهن بدون توجه به حواشی روی دیدار دوم نیمه نهایی متمرکز است

فرزاد کوهیان در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه ذوب آهن در آغاز مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال برگزارکننده دیدار سخت و سنگینی برابر نظم آوران سیرجان بود، گفت: البته این شرایط برای هر دو تیم یکسان بود. در کل روند بازی در طول مسابقه تقریبا یکسان بود اما از یک جایی به بعد بازیکنان ذوب آهن توانستند ریتم بهتری داشته باشند و تصمیمات درست تری بگیرند، همین مسئله کمک کرد تا برنده شوند.

وی تصریح کرد: در مجموع بازیکنان ذوب آهن در زمین بازی مدیریت بهتری داشتند و کار تیمی تاثیرگذارتری را هم انجام دادند. فاکتورهایی که به خصوص در دیدارهای مهم، تعیین کننده هستند. البته که بازیکنان من تجربه بیشتری از لیگ برتر و مراحل مختلف این رقابت ها دارند و این مسئله هم در بسیاری دقایق دست آنها را گرفت.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن ضمن تمجید از نظم آوران و عملکردی که بازیکنانش در بازی داشتند، خاطرنشان کرد: هر دو تیم به دنبال امتیاز این بازی بودند و مسلما به قصد برد وارد زمین شده بودند. بازیکنان نظم آوران و حتی گزینه های خارجی این تیم هم خیلی خوب عمل کردند و تاثیرگذار در جریان بازی نشان دادند اما تمرکز بالا و تصمیمات بهتری که بازیکنان ذوب آهن داشتن کمک کرد تا آنها برنده شوند.

کوهیان از ورود به برخی حواشی پیرامون دیدار نخست تیم های ذوب آهن و نظم آوران امتناع کرد و گفت: آنچه برایم اهمیت دارد بازی دوم نیمه نهایی است و اینکه در این دیدار هم بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم تا یک گام دیگر به فینال نزدیک تر شویم. بنابراین بدون توجه به بازی اول و حواشی آن فقط روی دیدار فردا متمرکز هستم و مسائل فنی مرتبط با آن.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و نظم آوران سیرجان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال شامگاه جمعه در تالار بسکتبال آزادی برگزار شد و با نتیجه ۷۷ بر ۷۱ به سود اصفهانی ها به پایان رسید. این مرحله از مسابقات به صورت ۳ از ۵ برگزار می شود. دیدار دوم دو تیم شامگاه یکشنبه برگزار خواهد شد.

منبع : مهر