رئیس‌جمهور لرستان را به مقصد تهران ترک کرد

رئیس‌جمهور لرستان را به مقصد تهران ترک کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در پایان یازدهمین سفر استانی خود به استان لرستان دقایقی پیش از طریق فرودگاه خرم آباد، لرستان را به مقصد پایتخت ترک کرد.

روز جمعه نوزدهم آذرماه استان لرستان در یازدهمین سفر رئیس‌جمهوری میزبان حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همچنین برخی اعضای کابینه بود. وزرای جهاد کشاورزی، نیرو، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت و معاونین رئیس جمهور، حجت الاسلام رئیسی را در این سفر همراهی کردند.

روز پنج شنبه نیز وزیر راه و شهرسازی و معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده وارد لرستان شدند.

دیدار با اقشار مختلف مردم، حضور در جلسه شورای اداری، بازدیدها و… از برنامه‌های رئیس جمهور در یازدهمین سفر استانی خود در مقصد لرستان بود.

همچنین وزرا نیز در شهرستان‌های لرستان حضور پیدا کردند تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مناطق قرار بگیرند. هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهوری به لرستان، نمایندگان تام‌الاختیار وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای دریافت مطالبات مردمی در ادارات لرستان استقرار یافتند. ستاد بر خط ۱۱۱ به‌منظور پاسخگویی به نامه‌های مردمی سفر رئیس‌جمهوری به لرستان هم با ایجاد ۱۰۰ خط تلفن فعالیت کرد.