رئیس فدراسیون وزنه برداری هندوانه به شرط چاقو است!

رئیس فدراسیون وزنه برداری هندوانه به شرط چاقو است!

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پولادگر در مجمع فدراسیون وزنه برداری که امروز با انتخاب رئیس جدید این فدراسیون همراه بود گفت: انوشیروانی در طول دوران سرپرستی ثابت کرد که هدفمند و با برنامه کار می‌کند و برای همین انتخابش مثل هندوانه به شرط چاقو است.

معاون وزیر ورزش تاکید کرد: وزنه برداری بعد از کشتی پر افتخارترین بوده و بارها افتخار آفرینی کرده است. در بازی‌های المپیک مدال قوی ترین مرد که یکی از شعارهای این بازی ها هم است، خیلی با ارزش بوده و بسیاری از کشورها دوست دارند که مدال‌های خود را بدهند و این مدال را کسب کنند.

محمد پولادگر تاکید کرد: امیدوارم که در رشته‌های دیگر هم یک المپین رئیس شود و کار را در دست بگیرد. سجاد انوشیروانی در دوران سرپرستی ثابت کرد که قبل از المپین بودن تجربه مدیریتی هم چقدر در کار مهم است.

پولادگر با اشاره به تغییراتی که در اساسنامه فدراسیون ها رخ خواهد داد گفت: می خواهیم اساسنامه ها را طوری تغییر دهیم که دو نفر از پیشکسوتان هم در هیات رئیسه حضور داشته باشند تا از تجربه آنها استفاده کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: انتظار ما از وزنه برداری این است که در بازیهای آسیایی و المپیک مدال های خوش رنگی را برای ورزش کشور به ارمغان بیاورد.