راز مرگ عجیب مرد تهرانی در خانه‌اش فاش شد

راز مرگ عجیب مرد تهرانی در خانه‌اش فاش شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ ۲۲ خردادماه جاری، مأموران کلانتری ۱۳۷ نصر درحال تعقیب و گریز یک متهم بودند که به یک خانه ۳ طبقه در غرب تهران مراجعه کردند و در آنجا با جسد خون‌آلود یک مرد میانسال مواجه شدند که بلافاصله موضوع را به محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جرائم جنایی اطلاع دادند.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با همراهی بازپرس ویژه قتل راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. اعضای تیم جنایی با جسد خون‌آلود مرد میانسالی مواجه شدند که از ناحیه آشیل پاشنه پا به شدت خون‌ریزی کرده بود و در دست راست وی مقداری چسب‌زخم استفاده نشده، قرار داشت.

تحقیقات کارآگاهان مشخص کرد، چند چسب زخم به محل جراحت پاشنه پا چسبانده شده است. همچنین یک چاقو خونی در حالی روی زمین افتاده بود که قسمتی از شیشه درب ورودی واحد با یک ضربه شکسته شده بود.

بررسی های بازپرس ویژه قتل نشان داد، همسایه‌های متوفی که برادر و مادر وی بودند صدای درگیری در ساختمان نشنیده‌اند. این درحالی بود  یک کلید روی‌ درب  خانه و یک تلفن خونی که مشخص بود متوفی قصد استفاده از آن را داشته روی زمین قرار داشت.

از سوی دیگر تحقیقات متخصصان پزشکی قانونی نشان داد، پاشنه پا مرد میانسال با شیشه شکسته جراحت برداشته و مرد میانسال به قتل نرسیده  است و روی شیشه‌های شکسته شده درب ورودی خانه آثار خون وجود دارد.

اعضای تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم تحقیقات گسترده خود را برای کشف علت مرگ مرد میانسال آغاز کردند و در ادامه متوجه شدند متوفی دچار یک حادثه در خانه شده اما باتوجه به شدت خونریزی نتواسته با مراکز درمانی تماس بگیرد و بدین ترتیب به کام مرگ فرو رفته است.

فرضیه تیم جنایی حکایت از آن داشت، متوفی پس از خروج از خانه کلید خود را پشت درب فراموش کرده و با لگد شیشه را شکسته که همین حادثه باعث خونریزی شدید وی از ناحیه پاشنه پا شده و به کام مرگ فرو رفته است.

به گزارش تسنیم، با دستور محمد وهابی بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جرائم جنایی جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم