راهپیمایی عاشورایی ملت یمن و حمایت از مردم فلسطین

راهپیمایی عاشورایی ملت یمن و حمایت از مردم فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، مردم یمن به مناسبت روز عاشورا و همچنین حمایت از مردم فلسطین در صنعا راهپیمایی کردند.

در بیانیه ای که در پایان این راهپیمایی قرائت شد، ملت یمن بر حمایت از مسائل امت اسلامی و در رأس آنها مسئله فلسطین و مخالفت با تجاوز رژیم صهیونیستی و سلطه جویی آمریکا تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است: بر همبستگی خود با ملت های امت اسلامی تاکید می کنیم و آن را تعهد دینی و غیر قابل سازش خود می دانیم و حمله رژیم صهیونیستی به غزه و هر گونه عادی سازی روابط با این رژیم را محکوم می کنیم.

بیانیه مذکور افزود: بر حقوق ملت فلسطین در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی تاکید می کنیم و از انسان های آزاده جهان می خواهیم که از ملت ستمدیده فلسطین حمایت کنند. ما همچنین بر موضع اصولی خود در حمایت از جهاد و مقاومت در برابر صهیونیست ها تا آزادسازی اراضی اشغالی فلسطین تاکید می کنیم.

ملت یمن همچنین بر حمایت از لبنان در مقابله با تهدیدهای رژیم صهیونیستی و حمایت از حزب الله لبنان تاکید کرد و افزود: موضع ما در قبال تجاوز دشمن، جهاد مقدس به عنوان تکلیف شرعی، انسانی و ملی است.

در بیانیه عاشورایی مردم یمن آمده است: هر چقدر هم چالش ها زیاد باشد، ما از هیچ تلاشی برای مقابله با رژیم صهیونیستی دریغ نخواهیم کرد و ما بار دیگر بر عهد خود با امام حسین (ع) تاکید می کنیم و می گوییم به مواجهه با یزید زمانه و آمریکا و رژیم صهیونیستی تا تحقق کامل پیروزی ادامه خواهیم داد.

منبع : مهر