رسوایی سایبری پاری‌سن‌ژرمن؛ امباپه را برای رفتن مصمم کرد

رسوایی سایبری پاری‌سن‌ژرمن؛ امباپه را برای رفتن مصمم کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رابطه‌ کیلیان امباپه با مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن سرد شده و او حالا به خاطر عملی نشدن وعده‌هایی که به او پیش از تمدید قراردادش در تابستان اخیر داده بودند، ساز جدایی از این تیم را کوک کرده است. این ستاره فرانسوی تابستان اخیر در یک‌قدمی پیوستن به رئال مادرید بود و توافقاتی هم بین طرفین صورت گرفت اما پاری‌سن‌ژرمن در آخرین لحظات با ارائه پیشنهادی وسوسه کننده کیلیان را برای ماندن در این تیم متقاعد کرد.

نشریه فرانسوی «اکیپ» با انتشار گزارشی مدعی شد؛ کیلیان امباپه و تیمش در حال بررسی همه گزینه‌های پیش‌ روی خود با توجه به تحقیقات منتشرشده روزنامه فرانسوی «مدیا پارت» هستند. این نشریه فرانسوی اخیراً مدعی شده بود که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از طریق یک گروه سایبری که با استفاده از حساب‌های جعلی «توئیتر» کمپینی را علیه برخی بازیکنان این تیم رهبری می‌کنند، سعی در تخریب آنها نزد هواداران PSG دارد، ادعاهایی که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن آنها را رد کرده است.

طبق این گزارش؛ با توجه به اینکه امباپه ۲۳ ساله پیش از این در سال ۲۰۱۹ هم هدف همین حملات در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته بود، تصمیم او برای ترک باشگاه اکنون قطعی است. کیلیان پیش از این احساس کرده بود که باشگاه به وعده‌های خود در مورد پنجره نقل‌و‌انتقالات تابستانی عمل نکرده است، چون آنها نتوانستند یک مهاجم نوک که بتواند در کنار او بازی کند را به خدمت بگیرند.

در ادامه گزارش «اکیپ» آمده است؛ یکی از گزینه‌هایی که امباپه و تیمش در نظر گرفته است، فسخ قرارداد اوست. با توجه به اینکه قرارداد فعلی کیلیان با پاری‌سن‌ژرمن (تا سال 2024 با قابلیت تمدید تا سال 2025) قراردادی با مدت زمان معین است، قانون فرانسه حکم می‌کند که این ستاره فرانسوی در صورت تمایلش برای فسخ این قرارداد، باید مبلغ بالایی را به PSG بپردازد که احتمالاً رقمی بیشتر از دستمزدی است که در حال حاضر او از این باشگاه دریافت می‌کند.

«اکیپ» گزارش خود را این‌طور به پایان می‌برد؛ در عمل، این مبلغ پرداختی بابت فسخ قرارداد به نوعی هزینه انتقال امباپه خواهد بود که باشگاه بعدی او پرداخت خواهد کرد. در هر صورت محتمل‌ترین گزینه روی میز در حال حاضر این است که امباپه تابستان آینده پاری‌سن‌ژرمن را ترک خواهد کرد، نه زمستان امسال یا زودتر.

 این ستاره فرانسوی که از سال 2017 در عضویت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است، تاکنون در 230 بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته و آمار 183 گل‌زده و 88 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم