رشیدی: شاگردانم در ست آخر مغرور شده بودند

رشیدی: شاگردانم در ست آخر مغرور شده بودند

نیلوفر رشیدی پس از پیروزی شاگردانش برابر مهرسان در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال بانوان و رقابت پایاپای در ست سوم به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: هر تیمی که در دو ست پیروز می‌شود ست سوم را کمی متفاوت بازی می‌کند و به همین دلیل فکر می‌کنم شاگردانم در ست سوم بی خیال تر بازی می‌کردند و مغرور شده بودند. اشتباهات تیم ما در این ست زیاد بود.

وی ادامه داد: تیم مهرسان توپ گیر بود و ما را اذیت کرد به همین خاطر در ست سوم رالی‌های طولانی‌تری داشتیم و بازی با این نتیجه تمام شد.

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش خاطرنشان کرد: در مجموع از عملکرد شاگردانم راضی بودم، چون برخی از باخت‌ها خیلی روی تیم ما تاثیر گذاشت و فکر می‌کنم تیم باید پله پله تغییر کند چون بازیکنان جوانی داریم و وقتی شکست می‌خوریم روی آنها تاثیر می‌گذارد.

وی افزود: بازیکنانم به روندی که از اول پیش بینی کردیم برمی‌گردند تا در هر بازی بهتر از قبل باشند. ما در این بازی خیلی اشتباه داشتیم و فکر می‌کنم برای مرحله پلی آف روی آنها کار کنیم تا مشکلات‌مان حل شود.

رشیدی درباره بازی با ریف اصفهان در هفته پانزدهم لیگ برتر و تغییر زمان مسابقه اظهار داشت: روز جمعه با ریف اصفهان بازی داریم، چون باشگاه ریف اصفهان در نامه‌ای از باشگاه پیکان درخواست کرد به دلیل امتحانات بازیکنان شان جمعه بازی کنند و ما هم همکاری کردیم.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم