رم قیمت فروش زانیولو را تعیین کرد

رم قیمت فروش زانیولو را تعیین کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با قطعی شدن جدایی پائولو دیبالا از یوونتوس در پایان فصل، این باشگاه از هم‌اکنون شروع به شناسایی گزینه‌های در دسترس برای جانشینی این بازیکن آرژانتینی کرده که یکی از آنها نیکولو زانیولو هافبک ایتالیایی تیم رم است.

طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت، رمی‌ها روی بازیکن خود 70 میلیون یورو قیمت گذاشته‌اند و یوونتوس امیدوار است که با انتقال هافبک خود وستون‌ مک‌کنی به رم، از این رقم بکاهد. البته ظاهراً رمی‌ها خیلی به جذب هافبک آمریکایی یووه تمایل ندارند.

تمایل بانوی پیر به خرید زانیولو به مدت‌ها قبل برمی‌گردد و منابع مختلفی اکنون از آمادگی یووه برای جذب این بازیکن در تابستان سال جاری خبر می‌دهند. انعطاف‌پذیری تاکتیکی زانیولو و توانایی او برای بازی در چند پست، باعث شده است که مورد توجه ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یووه قرار بگیرد.

قرارداد زانیولو با رم تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد و به همین دلیل یوونتوس کار سختی برای جدا کردن او از جالوروسی خواهد داشت. یکی از دلایل بالا بودن رقم تعیین‌شده از سوی رم، ملزم بودن این باشگاه به پرداخت 15 درصد از رقم قرارداد فروش زانیولو به تیم قبلی‌اش یعنی اینتر است.

زانیولو در کودکی طرفدار یوونتوس بوده است و طبق اعلام مدیر برنامه‌هایش باشگاه رم حتی برای تمدید قرارداد او تمایلی به مذاکره نشان نمی‌دهد.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم