رهن ۵۰ میلیون تومانی در مناطق پایین تهران

رهن ۵۰ میلیون تومانی در مناطق پایین تهران

به گزارش خبرنگار مهر؛ بررسی‌های خبرنگار مهر در مناطق پایین تهران نشان می‌دهد که مردم با تمام دارایی خود به دنبال این هستند که خانه خریداری کنند تا دارایی‌هایشان کم نشود از سوی دیگر اجاره نشینان که نگران وضعیت اجاره بها هستند به دنبال قیمت گرفتن به مناطق پایین رجوع کرده اند.

۵۰ میلیون رهن برای اجاره یک واحد خانه قابل سکونت

یکی از مشاورین املاک در منطقه افسریه در خصوص قیمت‌ها خانه در این منطقه به مهر گفت: در حال حاضر بیشتر مردم به دنبال خرید خانه با متراژهای پایین هستند و اما در روز از آدم‌هایی که می آیند و قیمت می‌گیرند نهایت یک نفر خریدار واقعی است.

وی در خصوص اجاره بها نیز گفت: باتوجه به اینکه این منطقه به نوعی بازار حساب می‌شود و بیشتر تولید کنندگان برای اجاره انبار مراجعه می‌کنند و ثبت اجاره بها بیشتر اجاره انبار است اما اجاره خانه نیز کم و بیش صورت می‌گیرد اجاره مسکن قابل سکونت از ۵۰ میلیون رهن آغاز می‌شود.

خرید خانه ۵۰ متری در مناطق پایینی شهر

یکی دیگر از مشاورین املاک در خصوص اجاره بها در محله اتابک به مهر می‌گوید: درحال حاضر خریدار واقعی وجود ندارد چرا که مردم با ۸۰۰ تا ۱ میلیارد به دنبال خانه مناسب می‌گردند با این قیمت‌ها در این محله می‌توان خانه نهایت ۵۰ متری خریداری کنند نه بیتشر بنابراین ناامید از خرید می‌شوند و می‌روند.

وی در ادامه از اجاره بها در این محله گفت: در این روزها مردم بیشتر به دنبال اجاره مسکن براساس بودجه‌ای که دارند می‌گیرند و اگر همین رویه باشد فک کنم واحد مسکونی در فصل تابستان به سختی رد این محل پیدا شود با توجه به اینکه این محل یکی از قدیمی ترین محله‌های تهران است که با بودجه بسیاری از مستأجران همخوانی دارد.

اجاره بها

محله متراژ اجاره بها (قیمت‌ها به تومان می‌باشد) رهن (قیمت‌ها به تومان می‌باشد)
افسریه ۷۳ ۳ الی ۶ میلیون ۵۰ الی ۳۰۰ میلیون
مشیریه ۷۰ ۲ میلیون و ۵۰۰ الی ۳ میلیون ۴۰ الی ۳۵۰ میلیون
مسعودیه ۸۰ ۲ الی ۵ میلیون ۱۰۰ الی ۴۰۰ میلیون
کاروان ۷۰ ۲ الی ۳ میلیون ۵۰ الی ۵۰۰ میلیون
اتابک ۸۰ ۳ میلیون و ۵۰۰ الی ۴ میلیون ۵۰ الی ۴۳۰ میلیون

خرید خانه

محله متراژ (قیمت‌ها به تومان می‌باشد) سن بنا
اتابک ۳۶ الی ۴۷ میلیون ۹۰ الی ۱۴۰۰
کاروان ۳۲ الی ۴۰ میلیون ۸۰ الی ۹۸
مسعودیه ۴۰ الی ۶۰ میلیون ۸۰ الی ۹۸
مشیریه ۴۰ الی ۵۰ میلیون ۸۰ الی ۹۰
افسریه ۲۰ الی ۶۵ میلیون ۷۰ الی ۹۰

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید