روایت کاراته‌کا ایرانی از مبارزه نکردن با حریف رژیم صهیونیستی

روایت کاراته‌کا ایرانی از مبارزه نکردن با حریف رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار مهر، ورزشکاران بسیاری در راستای دفاع از مردم مظلوم فلسطین حاضر نشده اند در رویدادهای بین المللی برابر نمایندگانی از رژیم اشغالگر قدس به میدان بروند و مدال ها و افتخارات خود را هم در راه اعتقاداتشان از دست داده اند.

یکی از این ورزشکاران مجید حسن نیا کاراته کای ایران است که در مسابقات جهانی سال ۲۰۱۷ پاریس حاضر نشد با نماینده رژیم اشغالگر قدس مبارزه کند.

حسن نیا که ۷ بهمن سالروز مبارزه نکردن او با حریفی از رژیم اشغالگر است در مورد تصمیمی که برای این مبارزه گرفته بود گفت: در روز نخست بر اساس قرعه کشی که انجام شد متوجه شدم حریف مقابلم از رژیم صهیونیستی بوده و براساس اعتقادات و باورهای شخصی و ملی و انقلابی ام با این حریف وارد مسابقه نشدم.

وی ادامه داد: به خاطر دفاع از مردم مظلوم فلسطین حتی وارد سالن نشدم که همین امر باعث شد در این مسابقات نتوانم مدالی کسب کنم اما مدال مهم نیست و از این بابت خوشحال هستم.

این کاراته کای قزوینی تصریح کرد: تصمیم به اینکه با حریفی از رژیم صهیونیستی وارد مسابقه نشوم با اراده و تصمیم شخصی خودم بود و در این بین مربیان هم کارم را تایید کردند. در باور و اعتقاد های ملی و شخصی من رژیم اشغالگر قدس ماهیت خارجی ندارد و زادگاه تروریست هاست.