رومنیگه: مورینیو یکی از گزینه‌های جانشینی کواچ بود/ ژوزه مربی بزرگی است

رومنیگه: مورینیو یکی از گزینه‌های جانشینی کواچ بود/ ژوزه مربی بزرگی است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اواخر ماه مارس ۲۰۱۹ (اوایل فروردین ۱۳۹۸) بود که سایت فرانسوی «فوت مرکاتو» مدعی شده بود؛ سران باشگاه بایرن مونیخ در نظر دارند در تابستان همان سال ژوزه مورینیو را جانشین نیکو کواچ کنند، کسی که از زمانی که از سمت سرمربیگری تیم فوتبال منچستریونایتد اخراج شده بود، هدایت تیمی دیگر را در آن مقطع برعهده نداشت. در نهایت کواچ در سمت خود باقی  ماند و فصل بعد هم هدایت باواریایی‌ها را برعهده داشت تا اینکه در نهایت در تاریخ سوم نوامبر 2019 (12 آبان 1398) به دلیل تداوم نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری بایرن اخراج شد و جای خود را به هانسی فلیک داد.

کارل هاینتس رومنیگه در تازه‌ترین اظهارنظرش در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا با اشاره به علاقه‌مندی باشگاه بایرن مونیخ به استخدام آقای خاص گفت: ژوزه مورینیو (در سال 2019) یکی از گزینه‌های مدنظر ما بود. او هم می‌خواست به آلمان بیاید و هدایت بایرن مونیخ را برعهده بگیرد، اما در نهایت تصمیم گرفتیم با یک مربی دیگر (هانسی فلیک) با خصوصیات متفاوت که بیشتر مناسب بایرن است، همکاری کنیم.

مدیر اجرایی پیشین باشگاه بایرن مونیخ و اسطوره فوتبال آلمان صحبت‌های خود را اینطور جمع‌بندی کرد: من احترام زیادی برای مورینیو قائل هستم و امیدوارم در رم موفق باشد چون او مربی بزرگی است.

ژوزه مورینیو که تابستان اخیر هدایت تیم فوتبال رُم را برعهده گرفت، تیمش این فصل در ۱۲ بازی ابتدایی سری A موفق به کسب 19 امتیاز شده و در حال حاضر در رده ششم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها جای دارد و با ناپولی صدرنشین 13 امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم