روند رسیدگی به پرسپولیس نگران کننده است/ نقطه ضعف الهلال مشخص است

روند رسیدگی به پرسپولیس نگران کننده است/ نقطه ضعف الهلال مشخص است

جواد منافی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت مدیریتی باشگاه پرسپولیس پس از استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی و سرپرستی مجید صدری گفت: من مطمئن هستم مدیران باشگاه در حال حل و فصل مشکلات هستند اما این مشکلات واقعا ریشه دوانده است و با چنین وضعیتی که هیچ کس به تیم‌های بزرگ که اسم دولتی بودن را یدک می‌کشند اما کمکی نمی‌گیرند حل نمی‌شود.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: سال‌هاست پرسپولیس ثبات مدیریتی ندارد. خیلی از مدیران یک سال هم نتوانستند بمانند. مدت‌هاست تصمیم گیری های صحیح در حوزه مدیریت و باشگاه‌داری برای پرسپولیس گرفته نمی‌شود. من هم زمانی که در کادر فنی پرسپولیس بودم با این مشکلات مدیریتی روبرو شدم. عدم ثبات در مدیریت و پس از آن عدم تحقق وعده‌های مدیران باعث شد تا چند بازی با تمرین نکردن بازیکنان روبرو شویم.

روند رسیدگی به پرسپولیس نگران کننده است/ نقطه ضعف الهلال مشخص است

منافی با اشاره به عملکرد ایده آل فنی سرخپوشان در سال‌های گذشته تاکید کرد: تنها چیزی که در پرسپولیس ثبات داشت قهرمانی بود و کسی هم نیست قدر آنها را بداند. واقعا یک تیم چطور باید نتیجه بگیرد که آقایان به فکرش باشند.

او با اشاره به بازی پرسپولیس و الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: پرسپولیس در حساس‌ترین زمان ممکن برای بازی با الهلال است. به پرسپولیس باید شبیه به تیم ملی نگاه کنند. بازی با الهلال برای فوتبال ایران حیثیتی است. روند عدم رسیدگی به شرایط پرسپولیس نگران کننده است. تیمی که می‌تواند باز هم افتخار آفرینی داشته باشد به توجه ویژه نیاز دارد.

منافی افزود: شاید تنها مشکل فنی پرسپولیس نبود بازی‌های رسمی باشد اما من فکر می‌کنم برای این هم تدبیری از سوی کادر فنی اندیشیده شده است.

روند رسیدگی به پرسپولیس نگران کننده است/ نقطه ضعف الهلال مشخص است

او درباره مقایسه بازی پرسپولیس با الهلال همچون دیدار این تیم عربستانی با استقلال تهران در مرحله قبلی گفت: نباید بازی استقلال با الهلال را متر و معیار قرار دهیم. قبول دارم الهلال بازیکن محور است. این تیم سه ستاره تأثیرگذار در خط حمله و هافبک دارد. من فکر می‌کنم دفاع الهلال ضعیف است و استقلال هم می‌توانست این تیم را شکست دهد اما قطعا الهلال بهتر از آن بازی خواهد بود.

منافی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس بر خلاف الهلال تیم محور است و من مطمئن هستم این توان برای بردن و صعود به نیمه نهایی در پرسپولیس وجود دارد.

منبع : مهر