رونمایی از قهرمان با جدال چهار تیم مدعی

رونمایی از قهرمان با جدال چهار تیم مدعی

به گزارش خبرنگار مهر، با برگزاری شش دیدار از هفته‌های چهارم و پنجم دور پایانی مرحله نهایی رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور جام خلیج فارس، یادواره شهید مدافع حرم محسن حججی، پرونده این مسابقات با شناخت تیم‌های برتر در خانه تکواندو بسته خواهد شد.

در مرحله اول این دوره از رقابت‌ها، ۱۱ تیم در دو گروه (۵ و ۶ تیمی) با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم‌های مس سونگون ورزقان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن، صنعت مس کرمان و پاس موفق شدند به مرحله نهایی راه پیدا کنند. تا پایان بازی‌های هفته سوم و در جدول رده بندی چهار تیم ۵ امتیازی مس سونگون ورزقان، لوزام خانگی کن، دانشگاه آزاد اسلامی و صنعت مس کرمان شانس‌های کسب عنوان قهرمانی می‌باشند.

مس سونگون ورزقان و لوازم خانگی کن، مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی هستند که برای رسیدن به جایگاه نخست تلاش می‌کنند. مس ورزقان در اولین دیدار به مصاف همتای کرمانی خود می‌رود. مس کرمان خود ۵ امتیازی است و می‌تواند با امتیاز گرفتن از رقیب هم خانواده به کسب سکو امیدوار باشد. مس ورزقان بعد از این دیدار به مصاف پاس می‌رود و مس کرمان باید در دومین دیدار با دانشگاه آزاد دیگر تیم ۵ امتیازی جدول پیکار کند دیداری که نتیجه آن یکی از سکونشینان را معرفی خواهد کرد.

لوازم خانگی کن هم برای رسیدن به جام قهرمانی ابتدا در یک مبارزه سخت باید با دانشگاه آزاد پیکار کند و سپس به مصاف شهرداری ورامین ورامین برود.

برنامه بازی‌های هفته چهارم: جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه

پاس – شهرداری ورامین

مس سونگون ورزقان – صنعت مس کرمان

دانشگاه آزاد اسامی – لوازم خانگی کن

برنامه بازی‌های هفته پنجم:

پاس – مس سونگون ورزقان

شهرداری ورامین – لوازم خانگی کن

مس کرمان – دانشگاه آزاد اسلامی

منبع : مهر