رویش مجدد مو : بهترین ماسک خانگی رشد مجدد موها

رویش مجدد مو : بهترین ماسک خانگی رشد مجدد موها

قویترین ماسک رویش مجدد مو

مو قسمت مهم و تاثیر گذار در زیبایی و جذاب بودن مرد ها و زن ها میشود که می توان گفت ۷۰ درصد زیبایی مربوط به موهایشان هست و متاسفانه ریزش مو تاثیر بسزایی در کم شدن زیبایی و یا از بین رفتن زیبایی مخصوصا خانم ها می شود که جای نگرانی نیست و انسان ها مخصوصا خانم ها دوست دارند که ریزش موهایشان قطع و یا برطرف شود و یا رویش مجدد مو داشته باشند که در این قسمت از سایت تازه ترین ها شما رو با یک ماسک فوق العاده آشنا میکنیم.

ماسک رویش مجدد موها

موادلازم:
زرده تخم مرغ خانگی
روغن کرچک
یک قاشق عسل

طرز استفاده از ماسک مو

مواد گفته شده در بالا را با هم ترکیب کرده و خوب هم بزنید تا یک دست شود زمانی که ترکیب مان آماده شد، موی سرمان را مثل زمانی که می خواهیم رنگ بزنیم از فرق باز کرده و کافیست که این محلول و یا ترکیب را فقط به فرق سرمان بزنیم .
 
لازم به ذکر است که ماسک تخم مرغ عسل و روغن کرچک بسیار قوی بوده و به رویش مجدد موها بسیار کمک میکند.
 
تخم مرغ خانگی که مطمئنن میدونید فوق العاده مقوی هست، روغن کرچک اگر اصل باشد خیلی کمک می کند به رویش مجدد موهایتان همراه با عسل یک ترکیب فوق العاده ای می شود برای رشد مجدد مو هاست بعد از گذشت ۱ ساعت موهای خود را با آب ولرم بشویید. دقت کنید که حتما برای شستن موها از آب ولرم استفاده کنید.
رویش مو

روش شستن ماسک

در شست و شوی اول موهایتان از شامپو استفاده نکنید و فقط با آب ولرم موهایتان را آبکشی کنید و در شست و شوی دوم از مقداری شامپوی مناسب استفاده کنید.

این کار را هفته ۳ بار انجام دهید لازم به ذکر است که این ماسک نه تنها کمک به رشد موهایتان می کند بلکه برای جلوگیری از سفید شدن مو هم بسیار مناسب است. بعد از گذشت یک ماه میتونید تاثیر فوق العاده این ماسک را برای رویش مجدد مو مشاهده کنید. امیدواریم که بهترین نتیجه را از این ماسک بگیرید.