شعبده راز بزرگترین مجموعه فیلم و کتاب های آموزشی در ‌زمینه

شعبده راز بزرگترین مجموعه فیلم و کتاب های آموزشی در ‌زمینه

شعبده راز بزرگترین مجموعه فیلم و کتاب های آموزشی در ‌زمینه شعبده بازی ، منتالیزم (ذهن خوانی) و هیپنوتیزم با ترجمه و دوبله فارسی در ایران است که فعالیتش را از خرداد ۱۳۹۸ شروع کرده.

تیم ترجمه ما در تلاش هستند تا کتاب ها و فیلم های آموزشی شعبده بازی، منتالیزم (ذهن خوانی) و هیپنوتیزم زبان اصلی را به زبان فارسی ترجمه کرده و با قیمت مناسبی در اختیار کاربران شعبده راز قرار دهند تا ایرانیان علاقه مند در این رشته ها، با سهولت، آموزش های به روز شده را فرا بگیرند.

شعبده بازی چیست؟

شعبده بازی عملی است که با آن غیر ممکن ها ممکن می شود و ترکیبی است از علوم ریاضی، فیزیک، شیمی و روانشناسی که در آن شعبده باز شما را گول میزند!

آموزش شعبده بازی

شعبده باز ادعا می کند که می تواند نبض خود را نگه دارد و از یک مخاطب می خواهد که دست او را بگیرد و نبضش را کنترل کند.

حالا شعبده باز کم کم چشمانش را می بندد و خود را وارد فضای خلسه می کند و کم کم ضربان نبضش ضعیف تر می شود تا جایی که مخاطب دیگر نمی تواند نبضش را حس کند!

حالا دوباره شعبده باز شروع به ژست های عجیب و غریب می کند و دوباره با کشیدن چند نفس عمیق، نبض خود را بر می گرداند.

راز این شعبده بازی چیست؟

فقط کافی است تا یک عدد توپ پینگ پنگ را در زیر بغل آن دستی که می خواهید نبض خود را نگه دارید قرار دهید و موقع اجرا با عضلات زیر بغلتان به آن فشار بیاورید، این کار باعث می شود که یکی از جریان های وریدی خون شما قطع شود و نبض شما نزند!

پس منتظر چی هستید؟! همین حالا یک توپ پینگ پنگ تهیه کنید و این شعبده بازی که در هیچ کجا جز وب سایت شعبده راز آموزشش را پیدا نخواهید کرد را انجام دهید.

ذهن خوانی چیست؟

در روانشناسی، “ذهن خوانی” یا “منتالیزم” یا “ذهن گرایی” به آن دسته از شاخه های مطالعاتی در علوم ذهنی و شعبده بازی اطلاق می شود که بر روی ادراک و فرآیندهای فکری تمرکز می کنند، به عنوان مثال: تصویرسازی ذهنی، آگاهی و شناخت، مانند روانشناسی شناختی.

آموزش ذهن خوانی

در اینجا به یکی از ساده ترین و قدیمی ترین حرکت های ذهن خوانی اشاره می کنیم که مطمئنن تا به حال در مورد راز آن هیچ خبری نداشتید مگر اینکه یک منتالیست یا ذهن خوان باشید.

تصور کنید شخصی را بدون اینکه بشناسید ملاقات می کنید و از ایشان می خواهید تا یک عدد بین ۱ تا ۵ را انتخاب کند و بعد از انتخاب، شما عدد مورد نظر را که شخص در ذهنش انتخاب کرده را فاش می کنید!

راز این ذهن خوانی بسیار ساده است فقط کافی است که به کتاب “اجبار های روانشناختی” اثر آقای “باناچک” نگاهی بیندازید.

برای انجام این تکنیک فوق العاده فقط کافی است که به یک نفر بگویید “یک عدد بین ۱ تا ۵ در ذهنت انتخاب کن” و چون در اینجا از کلمه “بین” استفاده می کنید، به طور روانشناختی شده ۹۹ درصد افراد عدد “۳” را انتخاب می کنند!

اگر باورتان نمی شود همین حالا برای یکی از اعضای خانواده خود امتحانش کنید.

هیپنوتیزم چیست؟

کلمه “هیپنوتیزم” یا “هیپنوز”، این ها کلماتی هستند که ریشه لاتین و یونانی دارند و شما آن را به عنوان خواب می شناسید به این دلیل که کلمه “هیپنوز” در لغت خودش به معنای خواب هست و از آنجایی که این اتفاق زمانی شروع شد که ظاهر شخصی که وارد هیپنوتیزم و حالت هیپنوتیزم می شد شبیه کسی بود که به خواب می رفت و افراد اسمش را گذاشتند خواب مصنوعی چون خواب طبیعی نبود و این خودش یک غلط مصطلحی شد که تا امروز هم پابرجاست.

نظر جیمز برید در مورد هیپنوتیزم

بخش عمده‌ای از سوء تعبیر ها و سوء تفاهم ها در مورد این حرفه مرتبط به خود این کلمه می شود به گونه ای که وقتی آقای “جیمز برید” یک پزشک مشهوری که این واژه را برای هیپنوتیزم انتخاب کرد و آن را به عنوان هیپنوز گفت بعدها خودش پشیمان شد از اینکه چرا این واژه را انتخاب کرده است اما دیگر دیر شده بود و این واژه فراگیر شده بود.

در واقع همه جا به آن خواب مصنوعی گفته می شود در حالی که هیپنوتیزم خواب نیست!

آموزش هیپنوتیزم

تصور کنید روی یک صندلی راحتی نشسته اید و بدون هیچ دغدغه ای شروع به انجام خود هیپنوتیزم می کنید، البته می توانید بعد از اینکه به این تکنیک مسلط شدید روی دیگران هم این تکنیک آموزش هیپنوتیزم را اجرا کنید.

برای شروع میبایست یک عدد کاغذ سفید بدون هیچ نوشته ای (به اندازه کاغذ آ چهار) را روبروی خود قرار دهید و همانطور که در حالت نشسته قرار گرفته اید با فاصله ای به اندازه ۲ متر به آن کاغذ سفید نگاه کنید و تصور کنید که این کاغذ سفید یک خورشید است که با هر نفس شما تابش نورش مستقیم در چشمان شما بیشتر و بیشتر می شود و سعی کنید خودتان را از محیط بیرون منفک کنید.

همزمان با شروع و خیره شدن به کاغذ سفید چندین نفس عمیق می کشید (حدود ۲۰ الی ۳۰ نفس عمیق به صورت دم و بازدم) و کم کم احساس ریلکس شدن (شل شدن) و خواب آور به شما دست می دهد و همینطور چشم ها سنگین و سنگین تر می شوند و همزمان به خودتان تلقین کنید که تمام ماهیچه های شما شل شده و پلک ها سنگین و سنگین تر می شوند و کم کم احساس خواب در شما بیشتر شده اما در واقع این یک خواب طبیعی نیست و اساساً خواب نیست و شما در شرایطی قرار گرفته اید که تمرکزتان توجه یافته شده و آماده تلقینات به خود هستید.

توجه تمرکز یافته باید طوری باشد که شما نسبت به محیط پیرامون خود انفکاک کامل پیدا کنید.

حالا که همزمان با دیدن کاغذ سفید نفس های عمیق را کشیدید و احساس خواب آور و سنگینی پلک ها به شما دست داد به آرامی وارد فضایی به نام “خلسه” می شوید که در این فضا تمرکز، توجه و پذیرش بسیار شدت گرفته است و حالا کافی است تا مشکلاتی که همیشه گریبانگیر ذهن شما بوده اند را در این فضا با “خود تلقینی” از بین ببرید.

بعد از گفتن این تلقینات به خود در فضای خلسه، حالا کافی است که به محیط عادی خود برگردید، برای برگشت به محیط عادی خود فقط کافی است به خود بگویید: “از شماره ۵ تا ۱ میشمارم و به شماره ۵ که رسیدم چشمانم را باز می کنم و تاثیرات این اتفاق در یک سطح جسمی من را از دردم رها خواهد کرد” و زمانی که چشمانتان را باز کردید اتفاق عجیبی را مشاهده خواهید کرد زیرا دردی وجود نخواهد داشت یا شدتش به شدت کاسته شده! در بعضی موارد به دلیل شدت زیاد درد، درد شما بسیار کم شده و می توانید به طور مستمر برای رهایی از درد های خود به طور روزانه، خود را هیپنوتیزم کنید.

این ها بخش هایی از کتاب آقای “علی فروتن” به نام “هیپنوتیزم” است که در ایران و سراسر دنیا می توانید آن را تهیه کنید.

هیپنوتیزم خیابانی

هیپنوتیزم خیابانی به انجام دادن هیپنوتیزم در خیابان و محیط های شلوغ گفته می شود.

آموزش هیپنوتیزم خیابانی

حدودا ۲۰ سال است که روش های گوناگونی از القائات هیپنوتیزمی در خیابان یا هیپنوتیزم خیابانی توسط شخصی به نام “آنتونی جک کویین” فرزند “فردی جک کویین” رئیس انجمن “هد هکینگ” ابداع شده که شما می توانید از آن القائات در محیط های شلوغ استفاده کنید و در کمتر از ۳ دقیقه شخص مورد نظر را در هر محیطی چه شلوغ و چه خلوت هیپنوتیزم کنید.

معروف ترین این القائات، القاء بلند شدن دست از روی پا است که سازنده این القاء و مغز متفکر آن کسی نیست جز فردی جک کویین.

برای انجام هیپنوتیزم خیابانی باید اول سوژه را انتخاب کنید و سپس القائاتی را روی سوژه پیاده کنید.

انجام این القائات نیاز به اعتماد به نفس بالا و داشتن مهارت در زمینه هیپنوتیزم می باشد و سعی کنید تا زمانی که در یادگیری این مهارت ها آموزش کافی را فرا نگرفته اید روی دیگران اجرایش نکنید و در فرصت اول روی خود آن ها را به اجرا در بیاورید.

۳ تا از مهم ترین القائات برای هیپنوتیزم خیابانی:

القاء دست آهن ربایی: تصور کردن آهن ربا کف دست و نزدیک شدن کف  دست ها به هم.

القاء نقطه تنظیم شده چشمی: تصور کردن یک نقطه کف دست و نزدیک شدن کف دست به صورت و همزمان تلقین سنگین شدن پلک ها روی سوژه.

القاء بلند شدن دست: و آخرین القاء برای هیپنوتیزم خیابانی القاء تصور کردن بلند شدن دست از روی پای سوژه است.

پس از انجام این ۳ القاء سوژه وارد حالت هیپنوتیزمی ترنس (خلسه) می شود و شما می توانید همانند یک عروسک خیمه شب بازی ذهن او را هک کنید و به کنترل ذهن او ادامه دهید و در آخر سوژه را با ۵ شماره به حالت اولش باز می گردانید.

توجه داشته باشید که این القائات به شدت قوی هستند و سعی کنید تا قبل از اینکه در یادگیریشان مهارت لازم را کسب نکرده اید به اجرا نپردازید چون می تواند سلامت روان نظام جامعه را به خطر بیندازد.

هیپنوتیزم سریع

هیپنوتیزم سریع به انجام هیپنوتیزم در سریعترین زمان ممکن گفته می شود و اولین شخصی که این روش را برای هیپنوتیزم ابداع نمود کسی نیست جز “هان ونگ”.

آموزش هیپنوتیزم سریع

معمولا افرادی که هیپنوتیزم سریع رو اجرا می کنند، هیپنوتیست هایی هستند که اساسا در تکنیک های هیپنوتیزمی مهارت بالایی دارند و سالهاست به اجرای هیپنوتیزم می پردازن.

پس توجه داشته باشید که هیپنوتیزم سریع یا سریعترین هیپنوتیزم نیاز به تمرین بالایی دارد و قطعا با یک بار انجام دادنش شاید موفق به هیپنوتیزم سوژه نشوید.

حالا در اینجا نگاهی می اندازیم به آموزش سریع ترین هیپنوتیزم.

تصور کنید در هر مکان و هر شرایطی که هستید از یک سوژه می خواهید که او را در کمتر از یک ثانیه هیپنوتیزم کنید.

حالا به سوژه نزدیک شده و به او می گویید که شما قرار است تا چند لحظه دیگر در یک ثانیه هیپنوتیزم شوید و به روی زمین بیوفتید و به خواب بروید.

حالا سوژه را روی صندلی می نشانید، البته می توانید ایستاده هم این کار را انجام دهید اما اگر تخصص و مهارت کافی در هیپنوتیزم ندارید حتما سوژه را بنشانید و نشسته به اجرا بپردازید.

کافی است از سوژه بخواهید که ۳ الی ۵ بار دستانش را هم عرض شانه هایش باز کند و ببندد و همزمان نفس عمیق بکشد و سپس آخرین باری که دستانش را به هم نزدیک کرد به سوژه بگویید تا کف دست ها را داخل هم قفل کند و شما در یک لحظه دست های سوژه را گرفته و با گفتن کلمه بخواب دستان سوژه را کشیده و سوژه را هیپنوتیزم کنید.

حالا که سوژه از روی صندلی به سمت پایین خم شده در حالت هیپنوتیزم است و می توانید القائات فراموشی اسم، چسبیدن به صندلی، بشکن خنده دار، قفل شدن دست ها در هم و چسبیدن پاها به زمین و غیره را برایش اجرا کنید و در آخر هم سوژه را با ۵ شماره به حالت اولش باز گردانید.

این تنها قسمتی از محصول فیلم آموزشی هان ونگ به نام “زپ” بود که می توانید آموزش کاملش را تهیه کنید.