رکوردزنی مازنی‌ها در اردوی تیم ملی کشتی آزاد!

رکوردزنی مازنی‌ها در اردوی تیم ملی کشتی آزاد!

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا از روز ۱۸ فروردین در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده آغاز شد که تا روز ۲۸ فروردین ماه و زمان اعزام به این مسابقات ادامه خواهد داشت.

یکی از نکات قابل توجه در این اردو که ۲۷ آزادکار به آن دعوت شدند، حضور پر تعداد آزادکاران مازنی است که با توجه به لیست نفرات دعوت شده، سهم این استان ۱۸ کشتی‌گیر است. ۹ کشتی‌گیر دیگر هم از استان‌های مرکزی، لرستان، خراسان شمالی، کرمانشاه، گلستان، تهران و آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند که این نشانگر اختلاف سطح کمی و کیفی کشتی استان مازندران نسبت به دیگر استانهاست.

بدین ترتیب رضا مؤمنی در وزن ۵۷ کیلوگرم، محمدباقر یخکشی در وزن ۶۱ کیلوگرم، رحمان عموزاد و کیان محمودجان‌لو در وزن ۶۵ کیلوگرم، محمدمهدی یگانه جعفری و امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم، فریبرز بابایی در وزن ۷۴ کیلوگرم، محمد نخودی و علی سوادکوهی در وزن ۷۹ کیلوگرم، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم، کامران قاسم‌پور، امیرحسین فیروزپور و احمد بذری در وزن ۹۲ کیلوگرم، مجتبی گلیج، محمدحسین محمدیان و حسین رمضانیان در وزن ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع و علی اکبرپور در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی‌گیرانی هستند که از مازندران به آخرین اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شدند.

از سوی دیگر سید مصطفی میرعمادیان از ساری، بهنام احسان‌پور از بهشهر و اباذر اسلامی از محمودآباد نیز مربیان مازندرانی حاضر در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد هستند.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۳۰ و ۳۱ فروردین و مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۳ و ۴ اردیبهشت امسال در شهر اولان‌باتور کشور مغولستان برگزار می‌شود.

منبع : مهر