رکورد استثنایی مجیدی توسط یک استقلالی شکسته شد/ شکست‌ناپذیر جدید فوتبال ایران فرهاد را کنار زد!

رکورد استثنایی مجیدی توسط یک استقلالی شکسته شد/ شکست‌ناپذیر جدید فوتبال ایران فرهاد را کنار زد!

تیم فوتبال استقلال ملاثانی که در هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل شهرداری همدان به تساوی بدون گل رضایت داد تا با این نتیجه، این تیم با سرمربی خود ابراهیم اشکش به رکورد ۳۰ بازی بدون شکست در فوتبال ایران برسد، در دیدار هفته یازدهم مقابل فجر سپاسی هم ثانیه‌هایی بیشتر با شکست فاصله نداشت ولی در دقایق پایانی گل مساوی را زد تا سی و یکمین بازی بدون شکست را تجربه کند و رکوردی که هفته قبل به آن رسیده بود را بشکند و به خود اختصاص دهد.

استقلال ملاثانی در یازده هفته‌ای که از لیگ دسته اول گذشته شکستی نداشته و ۵ برد و ۶ تساوی حاصل تلاش شاگردان ابراهیم اشکش بوده است و فصل قبل هم ۲۰ هفته پایانی را بدون شکست به اتمام رساند تا امشب ۳۱ بازی بدون شکست (۱۲ برد و ۱۹ تساوی) برای این تیم رقم بخورد و رکورد استثنایی فرهاد مجیدی که فصل گذشته با استقلال به ثبت رساند را بشکند.

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در فصل گذشته، توانست علاوه بر رساندن آبی‌های پایتخت به قهرمانی لیگ برتر پس از ۹ سال، یک رکورد ویژه به ثبت رساند که در هر ۳۰ بازی فصل شکستی را تجربه نکرد و قهرمانی بدون شکست را برای آبی‌ها به ارمغان آورد.

جالب اینجاست که رکورد استقلال و مجیدی در همان ۳۰ بازی باقی ماند. آخرین باخت استقلال و مجیدی به هفته پایانی لیگ بیستم (دو فصل قبل) بر می‌گردد که مقابل سپاهان رقم خورد و مجیدی دو بر یک به نویدکیا و شاگردانش بازی را واگذار کرد و بعد از پایان لیگ بیست و یکم که از استقلال جدا شد هدایت الاتحاد کلبای امارات را عهده دار شد و هفته اول لیگ این کشور مقابل البتائح تن به شکست داد. استقلال هم نتوانست بدون فرهاد رکوردش را افزایش دهد و اولین بازی فصل جدید را با هدایت ساپینتو مقابل سپاهان در آزادی واگذار کرد.

حالا ابراهیم اشکش با استقلال ملاثانی به این رکورد حمله و آن را شکسته است و ۳۱ بازی بدون شکست به ثبت رسانده است.

منبع : خبرورزشی