ریشه پرسپولیس و سپاهان یکسان است/خودم اراک را انتخاب کردم

ریشه پرسپولیس و سپاهان یکسان است/خودم اراک را انتخاب کردم

به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا در نشست خبری قبل از دیدار سپاهان و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال گفت: دیداری است که هر دو تیم میهمان هستند و ما فقط روی کاغذ میزبان هستیم. دو تیم از بهترین‌های ایران مقابل هم قرار می‌گیرند اما میهمان هستند.

سرمربی سپاهان اصفهان با انتقاد از این موضوع افزود: دوست داشتیم در ورزشگاه خودمان میزبان بازی باشیم اما این تصمیم کمیته انضباطی بود و باید آن را قبول کنیم. پرسپولیس و سپاهان شانس دارند در کورس قهرمانی باشند. هر دو تیم هم بازیکنان باکیفیتی دارند و دوست دارند بازی خوبی شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

او درباره انتقاد از عملکرد مهاجمان خود در امر گلزنی تاکید کرد: بازی کردن در تیم‌های بزرگ همیشه فشارهای زیادی برای بازیکنان دارد. این یک موضوع طبیعی است. باید این فشارها تحمل شود. بازیکنان من تمام تلاش خود را برای تیم انجام می‌دهند. شاید برای بازی زیبا امتیازی ندهند اما ما موقعیت‌های زیادی در بازی‌ها خلق می‌کنیم ولی باید بپذیریم چند باخت داشته‌ایم و باید سپاهان را از این شرایط خارج کنیم. شاید بدشانسی باعث این نتایج شده است اما گام به گام باید پیشروی کنیم.

محرم نویدکیا درباره حذف ستاره از لوگوی پرسپولیس توسط رسانه باشگاه سپاهان تصریح کرد: از این موضوع اطلاع ندارم. پرسپولیس و سپاهان ریشه یکسان دارند اما به خاطر اتفاقات رخ داده، تنش میان دو تیم بیش‌تر شده است. این چیزها مقداری اجتناب‌ناپذیر است و ممکن است اتفاقات رقم بخورد.

نویدکیا درباره کسر امتیاز از باشگاه گل‌گهر سیرجان که به سود سپاهان، استقلال و پیکان شده است، گفت: از لحاظ فوتبالی به گل‌گهر باختم و هیچ بحثی ندارم اما ممکن است یک تخلفی شده باشد که باشگاه حق دارد پیگیری‌های لازم را انجام دهد. این را می‌دانم که قوانین باید برای همه یکسان باشد. شاید در برخی اوقات قوانین یکسان نبوده است. من می‌خواستم دروازه‌بانی را به تیمم اضافه کنم اما فدراسیون به خاطر ضمانت بانکی، اسم بازیکن من را ثبت نمی‌کرد اما برای برخی تیم‌ها این مسائل لحاظ نمی‌شد.

او درباره اعتراض برخی باشگاه‌ها به عملکرد داوری و انتشار بیانیه در این خصوص گفت: من اعتقادی به این مسائل ندارم و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم. داوری یکی از رکن‌های پیشرفت فوتبال هستند. به نظر من باید شرایطی باشد که داوران ما احساسی سوت نزنند. ما یک بازی دوستانه در ورزشگاه نقش جهان داشتیم و یکی از دوستان مربی با حرارت صحبت می‌کرد که به وی گفتم این بازی دوستانه است. او در جواب به من گفت تو تجربه نداری. در ادامه داور یک پنالتی گرفت و آن مربی به من گفت دیدی تأثیرگذار است؟! به نظر من داوران باید تصمیم‌های درست و قاطعی بگیرند.

او درباره دلیل انتخاب اراک برای بازی با پرسپولیس یادآور شد: این تصمیم شخص من بود. کادر فنی درباره این مساله تصمیم گرفت و با مدیریت در میان گذاشت. من باید از افراد هیأت فوتبال اراک و باشگاه آلومینیوم تشکر کردم چون ما حس کردیم نزدیک‌ترین جایی که به اصفهان است، شهر اراک است و دیدیم که زمین خوبی هم دارد. نخواستیم خیلی از اصفهان دور شویم.

سرمربی سپاهان درباره تأثیر باخت‌های پرسپولیس در اراک گفت: من خیلی به این موضوع فکر نکرده بودم. بحث ما، بحث جغرافیایی بود و به بقیه مسائل فکر نکردیم.

نویدکیا درباره اینکه آیا همچنان تست کرونا می‌دهند یا خیر گفت: این را پزشک تیم باید توضیح بدهد اما هر وقت فدراسیون پزشکی ورزشی به ما اعلام کند، ما تست می‌دهیم و گزارش‌های آن را ارسال می‌کنیم.

منبع : مهر