زلزله در جام جهانی فوتبال جوانان/ میزبانی اندونزی سلب می‌شود؟

زلزله در جام جهانی فوتبال جوانان/ میزبانی اندونزی سلب می‌شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، قرعه کشی مسابقات جام جهانی فوتبال جوانان قرار بود روز جمعه این هفته در اندونزی و به میزبانی بالی برگزار بشود. اندونزی که به عنوان میزبان این رقابتها انتخاب شده بود در کنار عراق درخواست کرده است که در این مسابقات با تیم رژیم صهیونیستی همگروه نشود.

این درخواست باعث لغو مراسم قرعه کشی شده است و تیم‌های حاضر در جام جهانی جوانان در انتظار تصمیم فیفا هستند.

«مارتین لو» خبرنگار حوزه فوتبال قاره آسیا در این ارتباط گزارش داد که حتی ممکن است میزبانی جام جهانی از اندونزی سلب بشود. طبق اعلام این خبرنگار، احتمالاً کشور قطر به عنوان میزبان این رقابتها که در ماه می برگزار می‌شود، جایگزین اندونزی بشود. البته گرمای قطر در آن زمان یکی از چالش‌های پیش رو خواهد بود.

این در حالی است که اندونزی به واسطه میزبانی جام جهانی، در مسابقات انتخابی قاره آسیا شرکت نکرد و احتمال دارد سهمیه این کشور به عنوان میزبان، به قطر برسد.

از سوی دیگر قطر در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با قبول سه شکست برابر ایران، استرالیا و ویتنام از این مسابقات حذف شد.

تیم جوانان ایران هم که با هدایت صمد مرفاوی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشت، در مرحله یک چهارم نهایی با قبول شکست برابر عراق از این رقابتها کنار رفت و نتوانست سهمیه جام جهانی بگیرد.

ازبکستان، عراق، ژاپن و کره جنوبی در کنار اندونزی نمایندگان قاره آسیا در جام جهانی جوانان بودند و باید دید آیا فیفا تغییراتی در این سهمیه‌ها ایجاد می‌کند یا نه.