زمانی برای آمادگی نداشتیم

زمانی برای آمادگی نداشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار شامگاه یکشنبه در نشست خبری پیش از مصاف با پرسپولیس در یک هشتم نهایی جام حذفی یادواره شهدای خرمشهر اظهار داشت: خوش آمد ویژه‌ای به یحیی گل محمدی می‌گویم کسی که روزهای خوبی را در ذوب آهن و اصفهان داشته باشد.

وی افزود: باید در مسابقات حذفی اشتباهات را به حداقل برسانیم، امیدوارم فردا روز کم اشتباهی باشد تا از این مرحله سخت عبور کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: زمان زیادی برای آمادگی در این بازی نداشتیم، البته با توجه به بازی چند هفته پیش در تهران دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر داریم.

وی در خصوص شرایط خط حمله تیمش تاکید کرد: زمان زیادی برای تمرینات اختصاصی نداشتیم، در یکی دو روز گذشته روی خط حمله کار کردیم و امیدواریم فردا روز خوبی در حمله داشته باشیم.

تارتار در خصوص روند ذوب آهن در فصل جاری تصریح کرد: در شروع فصل روند سیسنوسی داشتیم و بعد روند منفی شد، در چهار پنج هفته گذشته شرایط خوبی داشتیم و در گل خورده و گل زده بهتر شدیم و شرایط تیم هفته به هفته بهتر می‌شود.

وی در خصوص دادن شخصیت برتری به بازیکنان ذوب آهن اضافه کرد: سعی کردیم این شرایط را ایجاد کنیم و در بازی پرسپولیس چیزی از این تیم کم نداشتیم و شخصیت لیگ برتری در بازیکنان که از لیگ یک جذب شدند ایجاد شده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به بهبود وضعیت چمن فولادشهر گفت: چمن ورزشگاه در ابتدای فصل رو به خرابی رفت و باشگاه با هزینه سنگین سعی در بهبود وضعیت چمن داشت و شرایط هفته به هفته بهتر می‌شود.

منبع : مهر