زمان کمی تا مسابقات اسپانیا داریم/ دنبال تجربه خوب هستیم

زمان کمی تا مسابقات اسپانیا داریم/ دنبال تجربه خوب هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی هندبالزنان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا از ۱۹ آبان ماه الی ۲۶ آبان ماه در تهران برگزار می‌شود.

خدیجه قانع سرمربی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه زمانی تا شروع این مسابقات نداریم تنها تلاش می‌کنیم تا سطح هماهنگی بچه‌ها را بالا ببریم.

وی در خصوص بازی تدارکاتی هم خاطرنشان کرد: قرار است چند بازی تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان ادامه داد: ما در دور مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان در گروهی قرار گرفته‌ایم که تیم‌های نروژ قهرمانم اروپا و رومانی تیم پنجم اروپا در آن قرار دارند. تیم بعدی قزاقستان است که در آسیا سابقه درخشانی دارد. قزاقستان همیشه در مسابقات جهانی حضور داشته و تیمش را برای شرکت در این رویداد تقویت کرده است.

قانع در پایان گفت: امیدواریم در اولین حضورمان در رقابت‌های جهانی حضوری با تجربه و همراه با انگیزه بالا داشته باشیم تا برای هندبالیست‌ها و افرادی که می‌خواهند این رشته را انتخاب کنند الگوی خوبی باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی زنان ایران برای اولین بار در تاریخ هندبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب مقام چهارمی، سهمیه مسابقات جهانی را کسب کرد. تیم ایران در این مسابقات در گروه C با تیم‌های نروژ، رومانی و قزاقستان همگروه است. این رقابت‌ها از ۱۰ تا ۲۸ آذرماه در اسپانیا برگزار می‌شود.

منبع : مهر