زمین تختی اهواز باتلاق بود/ به داوری باختیم

زمین تختی اهواز باتلاق بود/ به داوری باختیم

رضا طلایی‌منش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شکست برابر استقلال خوزستان در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: جنگ اول ما در دیدار برابر استقلال خوزستان زمین مسابقه بود، در این زمین نمی‌توان فوتبال بازی کرد و این موضوع جای تأسف دارد.

وی افزود: سازمان لیگ نباید اجازه برگزاری مسابقات در چنین زمینی را بدهد، با این زمین چگونه می‌خواهیم به دنبال پیشرفت فوتبال باشیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه برای این بازی برنامه داشتیم، گفت: به خوبی می‌دانستیم که از این بازی چه می‌خواهیم و با برنامه وارد میدان شدیم.

طلایی‌منش خاطرنشان کرد: در نیمه اول بازیکنان به خوبی جنگیدند و موقعیت‌های خوبی نیز خلق کردند و توانستیم نیمه نخست حریف را به خوبی کنترل کنیم.

وی با اشاره به نیمه دوم بیان کرد: برای همه اتفاقات و دقایق مسابقه برنامه‌ریزی کرده بودیم به غیر از داوری مسابقه و مثل دیدارهای گذشته باز هم از داوری لطمه خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: داور در اعلام ضربه پنالتی اشتباه کرد در تصاویر تلویزیونی کاملاً مشخص است که برخورد در خارج از محوطه جریمه صورت گرفت.

طلایی‌منش با بیان اینکه تا به این هفته داوران امتیازات زیادی از ما گرفته‌اند، بیان کرد: در دیدار برابر ملوان یک پنالتی برای ما گرفته نشد، برابر مس کرمان در همدان داور در دقایق پایانی یک پنالتی به حریف هدیه کرد و سریال این اشتباهات همچنان ادامه دارد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: امیدواریم کمیته داوران یک تجدید نظر در داوری‌ها انجام دهد.

گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان بعدازظهر شنبه در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور در دقیقه ۵۳ با اعلام پنالتی به سود استقلال خوزستان با نتیجه یک بر صفر برابر این تیم تن به شکست داد.

منبع : مهر