زنیت به دنبال تمدید قرارداد آزمون/ لورکوزن بازهم مشتری سردار شد!

زنیت به دنبال تمدید قرارداد آزمون/ لورکوزن بازهم مشتری سردار شد!

به گزارش خبرنگار مهر، خبرهای مربوط به جدایی سردار آزمون از تیم زنیت سنت پترزبورگ و انتقالش به باشگاه لیون فرانسه تمامی ندارد. در حالی که نشریه اکیپ فرانسه چند روز پیش خبر داد آزمون با لیون به توافق چهار ساله دست یافته است اما به نظر می‌رسد جدایی مهاجم ایرانی از باشگاه زنیت هنوز نهایی و قطعی نشده است.

«نیکولو اسکی را» خبرنگار مطرح ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات که چندی پیش خبر از پیشنهاد چهار ساله لیون به سردار آزمون داده بود، شب گذشته با انتشار پیامی ابعاد جدیدی از این ماجرا را روشن کرد.

نیکولو در توییتر خود نوشت: «زنیت نمی‌خواهد آزمون را به عنوان یک بازیکن آزاد از دست بدهد و به این مهاجم پیشنهاد تمدید قرارداد داده است. المپیک لیون از ماه اکتبر در مذاکرات پیشرفته است و پیشنهاد امضای قرارداد چهار ساله به این بازیکن داده است.»

این خبرنگار ایتالیایی در پایان پیام خود همچنین اعلام کرد که باشگاه بایرن لورکوزن آلمان هم علاقه مند به جذب سردار آزمون است.

به گزارش خبرنگار مهر، قرارداد سردار آزمون با باشگاه زنیت در تابستان ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و وی به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به هر تیمی که می‌خواهد برود. باشگاه زنیت قصد دارد با تمدید قرارداد آزمون، از طریق انتقال وی به باشگاه‌های دیگر درآمدزایی کند.

منبع : مهر