ساخت ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه درمانی در کشور توسط خیرین سلامت

ساخت ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه درمانی در کشور توسط خیرین سلامت

به گزارش خبرنگار مهر محمدحسن نامی ظهر پنجشنبه در مراسم آغازین عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۳۰۰ تخت‌خوابی نسیم‌شهر و مرکز تولد بیمارستان امام حسین (ع) توسط خیرین سلامت اظهار داشت: تلاش خیرین در آغاز عملیات عمرانی بیمارستان نسیم‌شهر و مرکز تولد شهر گلستان بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه درمانی در نقاط مختلف کشور توسط خیرین ساخته می‌شود افزود: کمبود تخت بیمارستانی در بهارستان بسیا زیاد است و باید این کمبودها جبران شود.

معاون رئیس جمهور در ادامه گفت: دو پروژه بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) نسیم‌شهر و مرکز تولد بیمارستان امام حسین (ع) شهر گلستان توسط خیرین ساخته خواهد شد و تا پایان اتمام این پروژه‌ها خیرین پای‌کار خواهند بود.

در ادامه این مراسم فرماندار بهارستان با اشاره به ویژگی‌های منحصر به‌فرد این شهرستان اظهار داشت: بهارستان سومین شهرستان پرجمعیت استان تهران است که مردم در فضای ۶۴ کیلومتر مربع زندگی می‌کنند.

عبدالله نوحی با اشاره به کمبود برخی شاخص‌ها و سرانه‌ها در بهارستان گفت: جمعیت ۷۰۰ هزار نفری بهارستان تنها یک بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی دارد که خدمات کلینیکی و درمانگاهی آن در پاساژ شهرداری گلستان انجام می‌گیرد.

فرماندار بهارستان با تأکید بر سرعت ساخت بیمارستان نسیم‌شهر ابراز داشت: تمام مسئولین به همراه مردم و خیرین ید واحده برای ساخت بیمارستان هستند.

نوحی در پایان موقعیت مکانی بیمارستان نسیم‌شهر را بسیار مطلوب عنوان و خاطرنشان کرد: این بیمارستان در کناره اتوبان تهران ساوه می‌تواند دسترسی مردم را تسهیل و در مواقع بحران پوشش مناسبی در حوزه درمانی باشد.

منبع : مهر