سالن ساری کنده‌کاری و بسیار سرد بود/ ۵۰ دقیقه در راه بودیم

سالن ساری کنده‌کاری و بسیار سرد بود/ ۵۰ دقیقه در راه بودیم

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از بازی‌های هفته نهم لیگ برتر فوتسال، روز جمعه تیم کراپ الوند در ساری به مصاف تیم شهروند رفت و با نتیجه ۴ بر ۱ پیروز شد.

جواد اصغری مقدم سرمربی کراپ در خصوص این بازی به خبرنگار مهر، گفت: از وقتی که تیم را کامل در اختیار داریم، خوشبختانه روند حرکتی ما خوب شده است. بازی سختی با شهروند داشتیم و آنها تیم قابل احترامی هستند. شهروند مستحق جایگاهی که در جدول دارد (قعر جدول) نیست. خوشبختانه دست ما باز بود و سه امتیاز را گرفتیم. نکته‌ای که وجود دارد عدم استفاده از فرصتهای گلزنی است که ممکن است از آن ضربه بخوریم.

سرمربی تیم فوتسال کراپ با اشاره به بازی با شهروند در سالنی جدید، تاکید کرد: به دلیل برگزاری مسابقات لیگ کشتی در سالن سیدرسول حسینی، بازی ما با شهروند به سالنی منتقل شده بود که کنده کاری بود. این سالن سیستم گرمایشی نداشت و رختکن و محیط سالن بسیار سرد بود. علاوه بر این تا رسیدن به سالن حدود ۵۰ دقیقه در راه بودیم. سفر و بازی سختی بود که خدا را شکر با امتیاز از آن بازگشتیم. فقط امیدوارم طی امروز و فردا بازیکنان ما به خاطر بازی در آن سالن سرد سرما نخورند.

اصغری مقدم همچنین درباره فاصله ۶ امتیازی تیم کراپ با صدر جدول تاکید کرد: هنوز ۱۷ هفته از مسابقات لیگ باقی مانده است و زمان زیادی برای جبران این اختلاف امتیاز داریم. اتفاق خاصی نیفتاده است. هر تیمی که کمتر اشتباه کند، موفق می‌شود. ما باید همین روند پیروزی را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتسال کراپ در پایان در خصوص احتمال جذب بازیکن خارجی هم گفت: مذاکراتی در این ارتباط داشته‌ایم. اگر سازمان لیگ مجوز نهایی را بدهد، یک بازیکن خوب خارجی می‌گیریم.

منبع : مهر