سایه قرمز کرونا بر استان کرمانشاه/وضع ۱۳ شهرستان کرمانشاه قرمز شد

سایه قرمز کرونا بر استان کرمانشاه/وضع ۱۳ شهرستان کرمانشاه قرمز شد

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت رنگ بندی کرونایی و مشخص شدن رنگ بندی استان کرمانشاه، ۱۳ شهرستان کرمانشاه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، گیلانغرب، هرسین، کنگاور و سنقر و کلیایی و روانسر که پیش از این در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشتند همچنان در وضعیت قرمز به سر می‌برند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا کرمانشاه تصریح کرد: شهرستان‌های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، صحنه و قصرشیرین که پیش از این در وضعیت نارنجی و زرد کرونایی قرار داشتند در رنگ بندی جدید اعلام شده وضعیتشان قرمز شده است.

وی خاطرنشان کرد: دالاهو تنها شهرستان استان کرمانشاه است که همچنان در وضعیت زرد قرار دارد، اما شهروندان این شهرستان باید توجه داشته باشند این وضعیت شکننده است و در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وضعیت این شهر نیز بد می‌شود.

محمدی خاطر نشان کرد: انواع واکسن کرونا در استان کرمانشاه وجود داشته و افراد بالای ۱۸ سال که سه ماه از زمان تزریق نوبت دوم آنها گذشته می‌توانند برای دریافت دز سوم به مراکز واکسیناسیون کرونا شهری و روستایی استان مراجعه کنند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: افرادی که تاکنون برای دریافت واکسن کرونا اقدام نکرده‌اند هرچه سریع‌تر برای تزریق واکسن کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

منبع : مهر