سایپا با سرمربی جدید برد/ مسابقه ۱۵۰دقیقه ای برای تعیین برنده

سایپا با سرمربی جدید برد/ مسابقه ۱۵۰دقیقه ای برای تعیین برنده

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه ۱۸ آبان با هفت دیدار در شهرهای ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد، تهران و مشهد پیگیری شد.

عظیم جزیده که از هفته هشتم لیگ برتر مردان هدایت تیم سایپا را برعهده گرفته است، در نخستین مسابقه رسمی خود شگفتی‌ساز شد و هورسان رامسر را در خانه والیبال تهران شکست داد.

تیم سایپا که با یک برد، شش شکست و پنج امتیاز در رتبه دوازدهم لیگ برتر حضور داشت، با جزیده شروع خوبی داشت و به دومین برد خود دست یافت و هشت امتیازی شد.

هورسان رامسر در ست سوم ۲۵ بر ۱۷ نارنجی‌پوشان را شکست داد اما در سه ست اول، دوم و چهارم با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۳ مغلوب حریف شد تا سومین شکست فصل خود را تجربه کند.

امیر طلوع‌کیان و محمدحسین شفقی ناظران فنی و داوری این دیدار طولانی مدت بودند. مسعود ذوقی و علی‌اکبر پاکدلان نیز قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

در ششمین مسابقه این هفته لیگ برتر تیم‌های شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان با نظارت شهباز صدری و محمد ابراهیم‌زاده به عنوان ناظران فنی و داوری در سالن شاهدیه یزد به مصاف هم رفتند.

تیم شهداب یزد در این مسابقه که قضاوت آن را کیوان عابدزاده و محمدرضا عزیزیان برعهده داشتند، سه بر دو به پیروزی رسید و به پنجمین برد خود دست یافت و ۱۳ امتیازی شد.

نماینده سیرجان در ست‌های اول و سوم ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسید اما در ست‌های دوم، چهارم و پنجم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۱ نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد و تنها یک امتیاز از این رقابت به دست آورد.

این مسابقه ۱۲۹ دقیقه طول کشید و سه کارت زرد و قرمز داشت. سعید رضایی سرمربی فولاد سیرجان و مهرداد بابایی بازیکن شماره چهار شهداب کارت زرد گرفتند و رضا قاسمی‌نژاد کمک مربی سیرجان کارت قرمز دریافت کرد.

سالن مخابرات شهر اصفهان میزبان آخرین دیگر مسابقه هفته هشتم لیگ برتر مردان بود، جایی که تیم گیتی‌پسند از شهرداری گنبد پذیرایی کرد.

تیم گنبد در این مسابقه سه بر دو حریف سرسخت خود را شکست داد و به چهارمین برد خود دست یافت و گیتی پسند نیز پنجمین ناکامی را تجربه کرد.

در ست‌های دوم و سوم این دیدار که حدود ۱۵۰ دقیقه طول کشید، میزبان با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، چهارم و پنجم با امتیازهای ۳۰ بر ۲۸، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۹ مغلوب شهرداری گنبد شد تا تنها یک امتیاز به دست آورد.

منبع : مهر