سجادی: اهتمام جدی برای افتتاح 183 پروژه ورزشی در سراسر کشور صورت گرفته است

سجادی: اهتمام جدی برای افتتاح 183 پروژه ورزشی در سراسر کشور صورت گرفته است

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدحمید سجادی در جلسه شورای معاونین وزارتخانه و همزمان با افتتاح ۱۸۳ پروژه عمرانی ورزشی در سراسر کشور که به صورت وبیناری با حضور مدیران کل و معاونین استانداری استان‌ها ضمن قدردانی از زحمات همه مسوولان در ادارات کل ورزش و‌ جوانان سراسر کشور اظهار داشت: گزارش‌های خوبی از استان‌ها دریافت کردیم که بسیار ارزشمند است.

وی افزود: اهتمام جدی برای افتتاح این ۱۸۳ پروژه صورت گرفته و امیدواریم که تا دهه فجر شاهد افتتاح پروژه های دیگر در سراسر کشور باشیم.

سجادی خاطرنشان کرد: در سفرهای استانی هموطنان مان خواستار تکمیل پروژه ها و افتتاح آنها هستند و انتظار دارند از مربیان و امکانات خوب دراین ورزشگاه ها استفاده شود که فرزندان آنها بتوانند در رشته های مختلف آموزش ببینید و برای کشور افتخارآفرینی کنند.

وی این نکته را مورد تاکید قرار داد که وظیفه همه مسئولین این است که در خدمت آحاد جامعه باشند.

وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش های کادرپزشکی عنوان کرد: خداراشکر که زحمات این عزیزان به ثمر نشسته و شاهد هستیم و شرایط کرونایی در کشور فروکش کرده است.

وی گفت: ماه ربیع می‌تواند نقطه عطفی برای ورزش کشور باشد و با افتتاح 183 پروژه ورزشی شاهد رشد و توسعه ورزش در سراشر کشور باشیم.

سجادی با اشاره به مراسم تجلیل از قهرمانان که فردا با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، گفت: از همه مدیران کل استان‌ها می‌خواهم در این مراسم باشکوه حضور داشته باشند.

وزیر ورزش و‌جوانان توضیح داد: در این مراسم قرار است بازوبند پهلوانی به رئیسی اهدا شود و از مدال‌آوران و قهرمانان تجلیل به عمل آید.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم