سرخابی‌ها باعث شگفتی شدند / پرسپولیس تغییرات زیادی خواهد داشت

سرخابی‌ها باعث شگفتی شدند / پرسپولیس تغییرات زیادی خواهد داشت

غلامرضا فتح آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حذف سرخابی‌ها از جام حذفی گفت: استقلال و پرسپولیس خودشان باعث شدند که شگفتی ساز جام حذفی شوند. نمایش ضعیف و تغییر در ترکیب باعث شد دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی با جام حذفی وداع کنند.

وی ادامه داد: پرسپولیس مدت هاست شرایط خوبی ندارد. گویا اختلافاتی که در گذشته پنهان مانده بود حالا کاملاً آشکار شده و هر روز شاهد اتفاقات جدیدی در این تیم خواهیم بود.قهر و آشتی، بازی نکردن و مشکلات دیگر باعث شده تا پرسپولیس آن صلابت گذشته را نداشته باشد. سرخپوشان برابر آلومینیوم اراک یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خود را ارائه دادند اگرچه نباید از بازی خوب آلومینیوم اراک هم به راحتی بگذریم اما ضعف‌هایی که پرسپولیس در این دیدار داشت باعث شد آلومینیوم بتواند در ورزشگاه آزادی و مقابل چشمان نزدیک به ۴۰ هزار هوادار پرسپولیس سه بار دروازه این تیم را باز کرده و قرمزپوشان را از جام حذفی کنار بگذارد.

فتح آبادی خاطرنشان کرد: البته پرسپولیس هنوز امیدوار است بتواند در لیگ برتر به قهرمانی دست یابد. اما اگر این شرایط ادامه پیدا کند به طور حتم قهرمانی میسر نخواهد بود و باید منتظر تغییر و تحولات زیادی هم در سطح کادر فنی و هم در سطح بازیکنان باشیم تا یک پرسپولیس متحول را برای فصل آینده مشاهده کنیم.

مهاجم پیشین سرخابی‌ها در مورد وضعیت استقلال هم گفت: آبی‌ها امید بیشتری به قهرمانی در لیگ برتر دارند، آنها به دنبال این بودند که دو جام را تصاحب کنند اما تغییراتی که سرمربی آنها در جام حذفی در ترکیب تیم به وجود آورد تا حدودی بحث برانگیز شد. کنار گذاشتن حسینی آماده که این روزها بهترین دروازه بان لیگ است و همه از او به نیکی یاد می‌کنند باعث شد یک دروازه بان جوان جانشین او شود. رضایی آینده خوبی دارد و دیدار برابر ۹۰ ارومیه استقلال را از حذف شدن نجات داد اما در این دیدار باید باز هم حسینی درون دروازه قرار می‌گرفت او می‌توانست عملکرد بهتری نسبت به رضایی داشته باشد به خصوص در ضربات پنالتی که گلر جوان استقلال نتوانست انتظارات را برآورده کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حالا استقلال هم تمام تمرکزش را برای قهرمانی در لیگ برتر گذاشته، آنها می‌دانند فاصله شش امتیازی با پرسپولیس نقطه امنی برای آنها نخواهد بود. بازی‌های سختی مقابل سپاهان و فولاد خوزستان در خارج از خانه دارند که اگر اشتباه کنند به طور حتم پرسپولیس به آنها خواهد رسید. استقلال باید برای شش بازی باقی مانده برنامه ریزی دقیقی داشته باشد. اگر می‌خواهند قهرمان شوند باید بهترین‌ها را در زمین قرار دهند تا بتوانند به آرزویی که چندین سال است به آن دست پیدا نکرده‌اند، برسند.

فتح آبادی خاطرنشان کرد: آبی‌ها باید از شش بازی باقی مانده ۱۲ امتیاز کسب کنند تا به قهرمانی در لیگ دست یابند. این موضوع امکان پذیر نخواهد بود مگر با یک برنامه ریزی خوب، وحدت بین کادر فنی و بازیکنان و حمایت تماشاگرانی که تحت هر شرایطی در کنار تیم هستند و می‌خواهند در پایان فصل جشن قهرمانی بگیرند.

وی درپایان خاطرنشان کرد: استقلال این روزها نباید خود را وارد بحث حاشیه‌های داوری کند. این اتفاق تمرکز آنها را بر هم خواهد شد و تا حدودی آنها را رو به روی کمیته داوران قرار خواهد داد بنابراین لازم است فقط به فکر بازی‌های لیگ باشند، آرامش خود را حفظ کرده و از هر گونه حاشیه و اتفاقاتی که می‌تواند آنها را از قهرمانی دور کند، پرهیز کنند.

منبع : مهر