سرشاخ شدن ماتئوس و صالیحمیدزیچ در پی اُفت بایرن مونیخ

سرشاخ شدن ماتئوس و صالیحمیدزیچ در پی اُفت بایرن مونیخ

به گزارش خبرگرازی تسنیم، حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ شب گذشته (چهارشنبه) به اظهارات اخیر لوتار ماتئوس که از عملکرد بایرن مونیخ در بازی‌های اخیرش انتقاد کرده بود، واکنش نشان داد و به شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: البته که لوتار باید چیزی بگوید. او یک کارشناس فوتبال است. من اما به آنچه که ماتئوس می‌گوید علاقه‌ای ندارم و برایم مهم نیست. ما در کنار بازیکنان‌مان می‌ایستیم و با آنها صحبت می‌کنیم. من اما به آنچه لوتار می‌گوید اهمیتی نمی‌دهم.

اسطوره فوتبال آلمان و بایرن مونیخ اما در جواب مدیر ورزشی بایرن به نشریه آلمانی «بیلد» گفت: وظیفه من به‌عنوان یک روزنامه‌نگار ارزیابی عملکرد تیم در دیدارهای مختلف است. حسن صالیحمیدزیچ، یولیان ناگلسمان و یاشوا کیمیچ با اظهارات انتقادی خود پس از بازی با بوخوم، خودشان تأیید کردند که بایرن در آن بازی خوب نبود.

وی افزود: با مشاهده واکنش تند صالیحمیدزیچ به اظهارات من، می‌بینید که حرف‌هایم باعث ناراحتی او شده است. انتقادات از خط دفاعی بایرن حسن را آزار می‌دهد چون می‌داند که حقیقت چیست.

بایرن در دو بازی اخیر خود در رقابت‌های بوندس‌لیگا، شش گل دریافت کرده است که در آخرین مورد با نتیجه 4 بر 2 مغلوب بوخوم شد. شاگردان یولیان ناگلسمان پیش از آن نیز در خانه خود لاپیزیگ را به سختی با نتیجه 3 بر 2 از پیش رو برداشته بودند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم