سرمربیان دو تیم مقاومت و مس رفسنجان پس از بازی چه گفتند؟

سرمربیان دو تیم مقاومت و مس رفسنجان پس از بازی چه گفتند؟

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین بازی از مرحله یک چهارم نهایی پلی آف دو تیم مقاومت یزد و مس رفسنجان، تیم مقاومت یزد موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تیم مس رفسنجان عبور کند.

اسماعیل بادرنگین سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان پس از شکست تیمش مقابل مقاومت یزد گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. یک خسته نباشید ویژه به بازیکنانم که امروز عملکرد عالی داشتند و تمام برنامه‌هایمان را در زمین پیاده کردند اما گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که نمی‌دانیم سهوی یا عمدی است.

وی تاکید کرد: تصمیمات داوری در زمان ویدئوچک عجیب بود و این تصمیمات در روحیه بازیکنانمان تأثیر می‌گذارد. تلاش تیم ما برای بقا در لیگ برتر بود. اما گاهی اتفاقات این چنینی شرایط را تغییر می‌دهد.

سرمربی تیم مس رفسنجان افزود: نمی دانم چرا باید شب بازی داور مسابقه تغییر کند! در امتیازات حساس تصمیمات عجیبی گرفته شد. اظهار نظر را به کارشناسان داوری می‌سپارم. در ۴۸ ساعت باقیمانده تا بازی دوم تلاش خواهیم کرد تا تیم را ریکاوری کنیم.

علیرضا طلوع کیان سرمربی تیم والیبال مقاومت یزد نیز پس از پیروزی تیمش گفت: شرایط پلی آف با مرحله گروهی بسیار متفاوت است. نوسان بازی امروز زیاد بود. هنوز اتفاقی رخ نداده و اظهار نظرهای خود را پس از پایان بازی‌ها بیان خواهند کرد.

منبع : مهر