سرمربی تیم ملی والیبال اول به فکر مدیریت حواشی باشد بعد مسائل فنی

سرمربی تیم ملی والیبال اول به فکر مدیریت حواشی باشد بعد مسائل فنی

جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره نتایج تیم در لیگ برتر گفت: تیم ما لحظه آخر بسته شد و هدفمان این بود که با بازیکنان جوان و بومی در لیگ برتر شرکت کنیم. با این حال در کنار بازیکنان جوان برخی باتجربه‌ها را هم جذب کردیم. آرمان صالحی یکی از بازیکنان تیم ماست اما متأسفانه فعلا او را در اختیار نداریم.

وی گفت: آرمان سرباز است و باشگاه پاس به او اجازه داده که برای تیم دیگری بازی کند اما برخی مقررات مانع از آن شده است. در تلاش هستیم که این موضوع را حل و فصل کنیم. فکر می‌کنم تا چند روز دیگر این موضوع حل شود و ما بتوانیم این بازیکن را در اختیار داشته باشیم. هدف تیم ما این بود که در جمع هشت تیم قرار بگیریم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در مورد باخت در دو بازی عنوان کرد: در بازی اول مقابل گیتی پسند تیم ما شرایط بدی پیدا کرد. قبل از بازی، پزشک تیم اعلام کرد فیاضی بازیکن تیم مریض شده و نمی‌تواند بازی کند و برای معالجه باید به تهران برگردد. پس از آن هم اعلام شد آرمان صالحی هم نمی‌تواند برای تیم ما بازی کند. این مشکلات باعث شد ما بازی اول را از دست بدهیم.

سیدعباسی تأکید کرد: متأسفانه تیم ما نسبت به سایر تیم‌ها بازی تدارکاتی کمتری داشته است. ما فقط دو بازی داشتیم در حالی که تیم‌های دیگر خیلی بیشتر بازی تدارکاتی داشتند. بازی دوم ما هم مقابل تیم فولاد سیرجان بود. تیمی که بسیار پرمهره است و با تیم ما قابل مقایسه نیست. با وجود اینکه تیم ما در این بازی شکست خورد اما عملکرد بازیکنان بسیار خوب بود. این دیدار طولانی‌ترین رالی تاریخ لیگ بود به طوری که بعد از بازی، بازیکنان هر دو تیم از شدت خستگی توان راه رفتن نداشتند.

سرمربی شهرداری ارومیه در مورد حواشی این بازی و داوری‌های لیگ عنوان کرد: به نظرم داوری در هر دو مسابقه خوب بود. البته در مسابقه با فولاد سیرجان فشار زیادی روی بازیکنان بود و به همین خاطر محمد موسوی هم در دقایقی از بازی به داور اعتراض کرد. به نظرم در هر دو بازی عملکرد داوری قابل قبول بود.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه در مورد گزینه‌هایی که برای هدایت تیم ملی مطرح شده اند، گفت: اسامی که الان برای هدایت تیم ملی مطرح می‌شود بیشتر در حد گمانه‌زنی است و زمانی می‌توانیم از بین گزینه‌ها یک نفر را انتخاب کنیم که فدراسیون برای هدایت تیم به چند گزینه رسیده و جمع‌بندی کرده باشد. تیم ملی ما الان کار خیلی سختی پیش رو دارد. از ۱۲ بازی لیگ ملت‌ها باید ۱۱ پیروزی کسب کند تا بتواند در جمع ۳ تیم برتر قرار بگیرند.

این مربی تأکید کرد: در چنین شرایطی گزینه‌ای که برای هدایت تیم ملی باید انتخاب شود که جزو ۳ مربی اول دنیا باشد. والیبال ایران در این شرایط به مربی نیاز دارد که بتواند در وهله اول حواشی را جمع کند و پس از آن هم تیم را رهبری کند. تا بتواند در سال منتهی به المپیک جواز حضور در این مسابقات را به دست بیاورد.