سعیدی: امیدواریم بهترین نتایج اسکی در المپیک زمستانی رقم بخورد

سعیدی: امیدواریم بهترین نتایج اسکی در المپیک زمستانی رقم بخورد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بدرقه کاروان اعزامی به المپیک زمستانی ۲۰۲۲ و تقدیر از المپین های پیشکسوت اسکی کشور از ساعت ۱۴ امروز در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز شد و در ادامه حمید سجادی وزیر ورزش نیز در این مراسم حضور پیدا کرد.

مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک و دیگر مسئولان ورزشی کشور در این جلسه حضور دارند.

کاظمی پور: امیدوارم با دست پر برگردید

مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان در مراسم بدرقه کاروان اعزامی به المپیک زمستانی پکن ۲۰۲۲ گفت: فعالیت‌های رشته هایی مثل اسکی این را می‌طلبد که ورزشکاران ما توانایی فنی مضاعفی داشته باشند که بتوانند در رویدادی مثل المپیک حضور موفقی داشته باشند.

وی افزود: امیدواریم از لحاظ سطح کیفی در این دوره شاهد عملکرد بهتر اسکی‌بازان باشیم و با دست پر از مسابقات بازگردند.

سعیدی: امیدوارم بهترین نتایج اسکی ایران رقم بخورد

کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در مراسم بدرقه کاروان اعزامی به بازی های المپیک زمستانی گفت: به سه ورزشکار کشورمان که سهمیه المپیک زمستانی را به دست آوردند تبریک می گویم. براساس گزارشی که ارائه شد شاهد حضور کاروان کیفی در این دوره هستیم و اهمیت این دوره از بازی ها این است که چین میزبان است. کشور چین از سرمایه‌های خوبی برخوردار است و ارتباط نزدیکی نیز با کشور ایران دارد و می‌توانیم از این فرصت استفاده کنیم. امیدواریم در این دوره بتوانیم بهترین نتیجه تاریخ اسکی کشور را در المپیک زمستانی به دست آوریم.

وی تصریح کرد: صرف‌نظر از هر نتیجه‌ای حضور کاروان کشورمان در این دوره مسابقات مهم است و برای همه عزیزان آرزوی موفقیت می‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، قرار است در این مراسم از لباس کاروان ایران در این دوره از بازی های المپیک و پرچمدار کاروان بازی ها رونمایی شود. گرچه پیش بینی می شود کاروان ایران در این بازی ها یک پرچمدار خانم و یک پرچمدار آقا داشته باشد.

عاطفه احمدی، سیدستار صید و حسین ساوه‌شمشکی سه نماینده کشورمان در مسابقات المپیک زمستانی ۲۰۲۲ هستند.

منبع : مهر