سوادکوهی: خوشحالم موفق به شکست «باروز» در کشورش شدم

سوادکوهی: خوشحالم موفق به شکست «باروز» در کشورش شدم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت اتحادیه جهانی کشتی، مصاف تیم‌های ایران و آمریکا در فینال رقابتهای جام جهانی سال ۲۰۲۲ با جذابیت و حساسیت‌های فراوانی همراه شد که یکی از آن مربوط به کشتی وزن ۷۹ کیلوگرم بین جردن باروز و علی سوادکوهی می‌بود.

بخشی از گزارش ویژه اتحادیه جهانی کشتی در خصوص دیدار ایران و آمریکا به گفتگویی کوتاه با علی سوادکوهی بعد از پیروزی بزرگ برابر حریف نامدارش اختصاص دارد که طی آن ملی‌پوش کشورمان اعلام کرد: «با توجه به اینکه از نظر امتیاز از حریف عقب بودم، اما بازهم رو به جلو حرکت کردم و حالت تهاجمی به خود گرفتم. البته یک فرصت را کسب گرفتن امتیاز از دست دادم اما از همان ابتدا می‌دانستم که او اشتباه می‌کند. به هر حال خوشحالم که به‌عنوان اولین ایرانی، باروز را در کشور خودش شکست دادم. حمایت مردم کشورم و مربیان باعث امیدواری و خوشحالی من است، مخصوصاً پژمان درستکار سرمربی تیم ملی که انرژی زیادی به من داد و اطمینان داشت در این دیدار سخت و حساس پیروز می‌شوم.»

به گزارش خبرنگار مهر، فینال رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد بامداد امروز دوشنبه در ایالت آیووا آمریکا بین تیم‌های ایران و آمریکا برگزار شد که طی آن تیم ملی کشورمان با شکست ۶ بر ۴ برابر آمریکا به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

منبع : مهر