سوارس به امید هم‌تیمی شدن با مسی در اتلتیکومادرید می‌ماند

سوارس به امید هم‌تیمی شدن با مسی در اتلتیکومادرید می‌ماند

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریات مارکا و اسپورت اسپانیا، لوئیس سوارس آخرین فصل قراردادش با تیم فوتبال اتلتیکومادرید را سپری می‌کند اما ممکن است که او یک فصل دیگر هم در روخی‌بلانکو بماند.

سوارس تابستان سال گذشته بارسلونا را ترک کرد و با اتلتیکومادرید قراردادی دو ساله بست. این جابجایی اجباری که در نتیجه بی‌میلی باشگاه برای نگه داشتن ستاره اروگوئه‌ای در نوکمپ بود، سوارس را از دوست صمیمی‌اش لیونل مسی جدا کرد، کسی که خودش هم تابستان امسال از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن پیوست و با این تیم قراردادی دو ساله بسته است.

با وجود جدا شدن مسیر حرفه‌ای سوارس و مسی از یکدیگر آنها هنوز هم برای یکدیگر دوستانی صمیمی هستند و ارتباط خانوادگی‌شان را حفظ کرده‌اند. در حقیقت ارتباط آنها با یکدیگر آن‌قدر نزدیک هست که سبب شده شایعاتی درباره هم‌تیمی‌شدن آنها در آینده‌ای نه چندان دور شکل بگیرد.

طبق گزارش مارکا و اسپورت؛ سوارس در پایان قرارداد فعلی‌اش آماده است که یک فصل دیگر هم در ورزشگاه واندامتروپولیتانو بماند تا قرارداد مسی با پاری‌سن‌ژرمن تمام شود و هر دو با هم به یک مقصد مشترک که احتمالاً MLS (لیگ حرفه‌ای آمریکا) باشد، بروند. این در حالیست که قرارداد مسی با PSG بندی دارد که به ستاره آرژانتینی اجازه می‌دهد در صورت تمایل یک سال دیگر هم در پارک دو پرنس بماند.

ئر این بین دلیل دیگری که سوارس می‌خواهد به حضورش در اتلتیکومادرید ادامه دهد، حفظ آمادگی‌اش برای حضور در جام جام جهانی 2022 است، چرا که دوره بعدی جام جهانی اواسط فصل آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم