شجاع خلیل‌زاده پراشتباه است و در حد انتظار ظاهر نشده

شجاع خلیل‌زاده پراشتباه است و در حد انتظار ظاهر نشده

به گزارش خبرنگار مهر، راشد بن ناصر با اعلام این موضوع در خصوص شرایط بحرانی الریان گفت: این یکی از بدترین تیم‌های الریان است که تا امروز دیده‌ایم و در بدترین وضعیت ممکن قرار دارد. این تیم شباهتی به تاریخ و افتخارات الریان ندارد.

وی افزود: الریان باشگاه بزرگی در ورزش قطر است اما نتوانسته در این فصل چهره یک مدعی را داشته باشد و در بدترین وضعیت قرار گرفته است. همه ما از این شرایط ناراضی و ناراحت هستیم. متاسفانه هیچکدام از لژیونرهای فعلی الریان شایستگی حضور در این تیم را ندارند به استثنای یاسین براهیمی. سایر بازیکنان خارجی خیلی زود باید از تیم جدا شوند چون هیچ کمکی به ما نمی‌کنند.

بن ناصر گفت: الریان به یک مهاجم گلزن تاثیرگذار نیاز دارد. یک بازیکن در جایگاه انزونزی فرانسوی می‌خواهیم با اینکه بازیکن بزرگی بوده و در تیم‌های بزرگی بازی کرده اما نمی‌تواند در اینجا بماند و تاثیری ندارد. خامس رودریگز کلمبیایی هم بازیکن بزرگی است اما علاوه بر مصدومیت‌های پیاپی تا اینجا سودی برای تیم نداشته است و عملکردی نشان نداده که باعث شود در اینجا بماند. در خصوص مدافع ایرانی شجاع خلیل زاده هم باید گفت او هم بازیکن بزرگی است اما اشتباهات زیادی دارد و عملکردی که از او انتظار داریم را نشان نداده است.

وی همچتین در خصوص لوران بلان سرمربی الریان اظهار داشت: بلان هم مربی بزرگی است و رزومه قابل توجهی دارد اما متاسفانه او هم عملکردی نداشته که در این تیم ماندگار شود. بلان فرصت کافی داشته اما چیز تازه ای به تیم اضافه نکرده و باید به دنبال ایجاد تغییر همه جانبه و گسترده در تیم باشیم.

منبع : مهر